اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم تاکید کرد

همکاری و مشارکت مدیران مدارس در اجرای برنامه بهداشتی

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: همکاری و مشارکت مدیران مدارس در اجرای برنامه بهداشت مدارس نقش تاثیرگذاری دارد.

همکاری و مشارکت مدیران مدارس در اجرای برنامه بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در سیزدهمین نشست ستادی و مدیریتی شبکه بهداشت افزود: در بحث آموزش مسایل بهداشتی در مدارس، توانمندی فرد آموزش دهنده و متناسب بودن موضوعات آموزشی با اهداف و برنامه‌ریزی‌ها حایز اهمیت است.

وی با اشاره به نقش والدین در تربیت فرزندان بیان داشت: آموزش والدین دانش‌آموزان موضوع مهم دیگری است که باید در برنامه‌های آموزشی در مدارس جدی گرفته شود.

رئیس شبکه بهداشت دیلم خاطرنشان کرد: جلب مشارکت مدیران مدارس و همسو کردن آنان در اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس از دیگر موضوعات مهم در برنامه بهداشت مدارس است.

وی خواستار طراحی برنامه‌های بهداشت مدارس با مشارکت آموزش و پرورش شد و تصریح کرد: برای این کار باید نقطه نظرات و پیشنهادات مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش شهرستان را در برنامه ریزی آموزشی برای سال جدید دخیل کنیم.

ناصری تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی واحدهای ستادی باید به‌صورت ادغام یافته در برنامه بهداشت مدارس لحاظ شود. 

ناصری از مسئول برنامه بهداشت مدارس خواست تا پایان هفته برنامه عملیاتی بهداشت مدارس ستاد را جمع‌بندی کرده و به کاردانان مراکز اعلام کند.

وی از مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای ستاد خواست هماهنگی لازم برای برگزاری جلسه شورای سلامت شهریورماه با موضوع بهداشت مدارس انجام شود.

در ادامه مسئول بهداشت مدارس به ارائه برنامه‌های بهداشت مدارس در سال جاری پرداخت و گزارشی از عملکرد بهداشت مدارس در سال تحصیلی 92-91 و مقایسه آن با سال تحصیلی 91-90 ارائه کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول