اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت

تجلیل رئیس مرکز بهداشت خوزستان از خبرنگاران استان

رئیس مرکز بهداشت خوزستان ظهر امروز در مراسمی از خبرنگاران این استان تجلیل کرد

تجلیل رئیس مرکز بهداشت خوزستان از خبرنگاران استان

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که ظهر امروز در دانشکده بهداشت برگزار شد اظهار کرد: خبرنگاری یک حرفه مقدس است و خبرنگاران بسیاری در جنگ‌های مختلف جان خود را از دست داده‌اند تا حقایق را به گوش همگان برسانند.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت، پزشکان بسیاری هستند که به حرفه خبرنگاری می‌پردازند و خبرهای سلامت را منعکس می‌کنند و ما در سال‌های اخیر از آن‌ها حداکثر استفاده را در جهت اشاعه بهداشت داشتیم.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان به برنامه سند چشم انداز 20 ساله اشاره کرد و تصریح کرد: در این برنامه، نقشه علمی کشور و اهداف در حوزه سلامت مشخص شد و اعلام شد که در سال 1414 ایران یک کشور توسعه یافته است.

وی در این خصوص افزود: محور توسعه انسان‌ها هستند بنابراین انسانی که قرار است محور توسعه قرار بگیرد باید سالم باشد و فراهم کردن زمینه سلامت برای مردم علاوه بر دانشگاه‌های علوم پزشکی، مدد شما خبرنگاران را نیز می‌طلبد.

علوی خاطر نشان کرد: در حوزه سلامت از خبرنگاران انتظار می‌رود وقایع و اتفاقاتی را که با سلامت انسان‌ها در ارتباط است را آن گونه که هست منعکس کنند تا آگاهی مردم بالا رود و مطالباتی در آن‌ها ایجاد شود.

وی اضافه کرد: ایجاد مطالبات در مردم که با تلاش خبرنگاران ایجاد می‌شود باعث می‌شود که فعالیت‌ها در حوزه بهداشت و سلامت بیشتر و زمینه‌های ارائه خدمات بهداشتی برای مردم فراهم شود.

انتهای پیام/72011/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول