اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قاینات:

مرکز بهداشت و درمان اسفشاد 7400 نفر را زیرپوشش قرار داده است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قاینات در ارتباط با مرکز تازه افتتاح شده اسفشاد گفت: تعداد هفت هزار و 436 نفر زیرپوشش مرکز بهداشت و درمان اسفشاد قرار دارند.

مرکز بهداشت و درمان اسفشاد 7400 نفر را زیرپوشش قرار داده است

غلام‌عباس عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با افتتاح مرکز بهداشتی درمانی اسفشاد شهرستان قاینات اظهار داشت: تعداد 22 مرکز بهداشت و درمان در شهرستان‌های زیرکوه و قاینات فعالیت می‌کنند.

وی در ارتباط با افتتاح مرکز بهداشت و درمان اسفشاد قاینات خاطر نشان کرد: در حال حاضر این مرکز بهداشت در مکانی استیجاری با کمک 6 میلیون تومانی خیران و مردم روستا افتتاح شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قاینات ادامه داد: ساختمان این مرکز بهداشتی درمانی در زمین واگذار شده توسط مردم و شورای اسلامی اسفشاد، به متراژ دو هزار متر مربع پس از طی روال اختصاص اعتبار و اخذ کمک‌های مردمی اجرا شده است.

عزیزی با بیان اینکه جمعیت زیرپوشش مرکز بهداشت و درمان اسفشاد 7 هزار و 436 نفر است، خاطر نشان کرد: همچنین پنج خانه بهداشت اسفشاد، ورزگ، مهدی آباد، گرماب و تیگاب نیز زیرپوشش این مرکز هستند.

وی در ارتباط با مرکز بهداشت و درمان جدید‌التاسیس اسفشاد گفت: با گذشت سه روز از افتتاح این مرکز، تعداد پنج نیرو در حال حاضر در این مرکز مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قاینات متذکر شد: معاینه بیماران توسط پزشک، ارائه خدمات مامایی، خدمات دارویی و همچنین نظارت بر خانه‌های بهداشت زیر پوشش در این مرکز انجام می‌شود.

عزیزی در ارتباط با تعداد مراکز بهداشت و درمان شهرستان و روستا‌های قاین اظهار داشت: تعداد مراکز بهداشتی درمانی شهرستان‌های قاینات و زیرکوه 22 مرکز و روستاهایی که از طریق خانه بهداشت خدمات دریافت می‌کنند، 83 روستا است.

وی اذعان داشت: در حال حاضر دو روستا در قاینات نیاز به راه‌اندازی خانه بهداشت دارند که امید است با همکاری خیران و اعتبارات اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی به زودی از شبکه بهداشت و درمان برخوردار شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قاینات اذعان داشت: همچنین پروژه ساختمانی خانه بهداشت روستای کریزان شهرستان زیرکوه که در تیرماه 92 کلنگ‌زنی شده است، با 20 میلیون تومان کمک خیران و اعتبارات اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/69017/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول