اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اعلام کرد

توزیع 40 هزار کیسه زباله در شهر ارومیه

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: بیش از 40 هزار عدد کیسه زباله همزمان با روز طبیعت سال جاری در میان شهروندان ارومیه توزیع شده است.

توزیع 40 هزار کیسه زباله در شهر ارومیه

مهرداد سلامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه یکی از سازمان‌هایی است که نقش مهمی را در بهبود خدمات شهری شهروندان ارومیه‌ای و زیباسازی شهر ایفا می‌کند.

وی با اعلام اینکه 9 سازمان در زیرمجموعه معاونت خدمات شهری ارومیه فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین این سازمان‌ها سازمان مدیریت پسماند است.

سلامتی با اعلام اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از سال 87 اقدام به توزیع کیسه زباله در میان شهروندان می‌کند، تصریح کرد: این اقدام در راستای ترویج حفظ پاکی و طراوت محیط زیست و تلاش برای زیباسازی شهر صورت می‌گیرد.

وی از توزیع 40 هزار عدد کیسه زباله توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خبر داد و افزود: این تعداد کیسه‌ همزمان با روز طبیعت در 9 خروجی شهر ارومیه در میان شهروندان توزیع شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تصریح کرد: برای تسهیل در جمع‌آوری زباله‌های تولیدی روز طبیعت، مخازنی در ورودی‌های شهر تعبیه شد تا همشهریان به هنگام مراجعه به شهر زباله‌ها را در مخازنی که به این منظور تعبیه شده بودند تخلیه کنند.

وی از اجرای مسابقه پیامکی روز طبیعت با شرکت دو هزار نفر از همشهریان خبر داد و افزود: در این مسابقه به تعداد 30 نفر از کسانی‌ که به سئوالات پاسخ صحیح داده بودند کارت‌های هدیه اهدا شد.

سلامتی از ادامه اجرای عملیات ساخت کارخانه کمپوست توسط بخش خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارخانه در حال حاضر از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که فاز نخست آن به زودی افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی با اعلام اینکه به زودی از شوتینگ مدرن که با استفاده از طرح نو و با تکنولوژی بالا ساخته شده است بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: با اتمام این پروژه پریود زمانی تخلیه ماشین آلات به نصف کاهش می‌یابد که ضمن بهبود ایمنی کار، زیبایی منظر ایستگاه میانی و رعایت اصول بهداشتی در آن افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/61006/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول