اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خواستار شد

رفع مشکلات کشتارگاه‌ها، آب انبارها و جمع‌آوری زباله‌های عفونی در شادگان

فرماندار شادگان خواستار رفع مشکلات کشتارگاه‌ها، آب انبارها و جمع‌آوری زباله‌های عفونی توسط اعضای شورای سلامت در این شهرستان شد.

رفع مشکلات کشتارگاه‌ها، آب انبارها و جمع‌آوری زباله‌های عفونی در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای سلامت در این شهرستان باید بر بحث بهداشت شادگان توجهی ویژه‌تر داشته باشند.

وی افزود: در هر جلسه باید مصوبات جلسات قبل شورای سلامت با جدیت مورد بحث قرار گیرد و در راستای رفع مشکلات در این زمینه اقدامات لازم محقق شود.

فرماندار شادگان با اشاره بر معضلات بهداشتی شهرستان درخواست همکاری و مساعدت بیشتر دستگاه‌های اجرایی بر انجام وظیفه در خصوص مقوله سلامت تاکید کرد و گفت: همه مصوبات جلسه شورای سلامت باید عملی و محقق شود.

وی ادامه داد: در همین راستا دبیرخانه شورای سلامت شهرستان باید مصوبات را پیگیری کند و تا تحقق کامل آن‌ها دست از کار نکشند.

سنواتی گفت: از بخشداران و همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در بخش‌های مختلف مرتبط با بهداشت و سلامت شهرستان، تعامل و همکاری کنند و مشکلات را از پیش‌روی مردم بردارند.

فرماندار شادگان در ادامه به اهمیت عدالت در سلامت پرداخت و عنوان کرد: جمع‌آوری زباله‌های عفونی، آب انبارها و کشتارگاه از جمله مواردی است که باید در شهرستان مورد توجه اعضای شورای سلامت قرار گیرد و حل شوند.

وی با ارائه شاخص‌های عدالت در سلامت از ارگان‌های مرتبط خواست به‌منظور تهیه اطلاعات این شاخص‌ها همکاری لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/72001/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول