اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج تأکید کرد

طرح زوج و فرد جمع‌آوری زباله‌ها در کرج

معاون خدمات شهری شهرداری کرج بر ضرورت اجرای طرح جمع‌آوری زباله‌ها به صورت زوج و فرد در کلانشهر کرج تأکید کرد و گفت: باید به سمت کاهش هزینه‌های جمع‌آوری زباله پیش برویم.

طرح زوج و فرد جمع‌آوری زباله‌ها در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید صفری ظهر امروز در نشست بررسی نقاط ضعف و قوت اجرای طرح زوج و فرد در کرج اظهار داشت: براساس آمار موجود برخی از کلانشهرهای کشور هم‌اکنون اجرای این طرح را عملیاتی کرده‌اند که با نتیجه‌گیری بسیار مطلوبی نیز مواجه شده‌اند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون جمع‌آوری زباله در کلانشهر کرج با توجه به جمعیت و میزان تولید زباله بسیار بالا است لذا باید تمهیدات اساسی را برای کاهش این مهم انجام داده و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرای طرح زوج و فرد جمع‌آوری زباله در کرج انجام دهیم.

این مسئول با بیان این که اجرای این طرح می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد افزود: البته برای اجرای موفق این طرح نیاز به آموزش و تجهیزات کافی داریم.     

صفری تأکید کرد: هر چند تا کنون شهرداری در تأمین نیروهای خدماتی و ارائه هزینه‌ها به مشکل بر نخورده است اما نظارت و توجه به درست جمع‌آوری زباله‌ها و همچنین کاهش هزینه‌ها نیز امری مهم و ضروری به شمار می‌رود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج تصریح کرد: اجرای موفق این طرح نیازمند مشارکت مردم است لذا لازم است برای داشتن شهری سالم و زیبا تلاش خود را دو چندان کنیم.

*تشکیل ستاد اجرایی طرح زوج و فرد زباله

وی با تأکید بر اجرایی شن طرح زوج و فرد جمع‌آوری زباله در کرج افزود: برای این که بتوانیم این طرح را با موفقیت به انجام برسانیم باید ستادی را در این راستا تشکیل دهیم.

صفری بیان داشت: البته برای بهتر اجرا شدن این طرح نیازمند همکاری و مشارکت مردم و تعامل دستگاه‌های ذیربط هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد: کاهش هزینه‌ها، کنترل دفن زباله‌ها و تفکیک درست و دقیق از مبدا پسماند و ... از مهمترین مزایای اجرای این طرح است.

انتهای پیام/2302/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول