اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرکز استان مازندران خبر داد

راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز ساری در 26 ماه آینده/ پیش‌بینی اعتبار در بودجه 92

شهردار مرکز استان مازندران از راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز ساری طی 26 ماه آینده خبر داد و گفت: در بودجه 92 کل کشور نیز مبلغی برای احداث و تجهیز این کارخانه اختصاص پیدا کرد.

راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز ساری در 26 ماه آینده/ پیش‌بینی اعتبار در بودجه 92

مهدی عبوری صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری، درباره آخرین وضعیت کارخانه زباله سوز در ساری اظهار داشت: ساخت کارخانه زباله‌سوز در ساری به طور جدی در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: قرارداد شهرداری برای احداث کارخانه زباله‌سوز ساری بر پایه دلار بود و به دلیل بی‌ثباتی نرخ ارز دچار مشکل شدیم.

شهردار ساری ادامه داد: احداث کارخانه زباله‌سوز ساری بر اساس نرخ مرجع یک‌هزار و 226 تومانی منعقد شده بود که به علت عدم ثبات نرخ ارز این مبلغ تا 3 هزار تومان افزایش پیدا کرد.

شهردار مرکز استان مازندران خاطرنشان کرد: حدود پنج تا شش ماه برای پیگیری این امور از رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق زمان برد و نتیجه این رایزنی‌ها منجر به دریافت مابه‌التفاوت نرخ ارز در بودجه سال 92 بود.

عبوری یادآور شد: حدود دو هفته قبل نیز شرکت طرف‌ قرارداد و کارشناسان چینی حضور پیدا کردند و اعلام داشتند دستگاه در حال تولید است و با تکمیل دستگاه و تامین بودجه وارد کشور می‌شود و زمین کارخانه زباله‌سوز سازی نیز در مرحله تثبیت بستر است.

شهردار ساری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که در سال‌جاری چه مبلغی برای زباله‌سوز ساری اختصاص یافت گفت: هنوز ضوابط اجرای بودجه 92 کشور ابلاغ نشد ولی رقمی در بودجه 92 کشور برای کارخانه زباله‌سوز در ساری و نوشهر در نظر گرفته شد.

وی گفت: قول سه ساله برای احداث کارخانه زباله‌سوز ساری داده شد و تاکنون 10ماه از زمان قول داده شده گذشت و همه تلاش ما این است که این پروژه در زمان تعیین شده که سه سال اعلام شد به اتمام برسد.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول