اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه فرهنگ و هنر البرز در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد

رئیس مرکز آموزش عالی علمی و کاربردی فرهنگ و هنر البرز از پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی حرفه‌ای در رشته‌های مدیریت امور فرهنگی با گرایش برنامه‌ریزی فرهنگی و روابط عمومی با گرایش امور رسانه خبر داد.

دانشگاه فرهنگ و هنر البرز در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مهدی عسگری افزود: داوطلبان متقاضی دوره‌های کاردانی به کارشناسی دانشگاه جامع علمی و کاربردی می‌توانند از 22 مرداد ماه سال‌جاری با مراجعه به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به مشاهده دفترچه، خرید الکترونیکی کارت اعتباری به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه پذیرش دوره کارشناسی حرفه‌ای، بدون کنکور و بر اساس معدل کاردانی انجام می‌شود، یادآور شد: به پذیرفته‌شدگان معافیت تحصیلی نیز تعلق می‌گیرد.

رئیس مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر البرز همچنین افزود: طی گذشت 18 ماه از تأسیس این واحد دانشگاهی، 10 رشته تحصیلی در این مرکز آموزش عالی علمی و کاربردی فرهنگ و هنر راه‌اندازی شده است که زمینه مناسبی برای ادامه تحصیل علاقمندان به رشته‌های فرهنگی- هنری در سطح استان البرز به شمار می‌رود.

عسگری در پایان اظهار داشت: اسامی پذیرفته‌شدگان دوره‌های کارشناسی دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود و شروع کلاس‌ها نیز از اول مهر خواهد بود.

شایان ذکر است در خصوص زمان ثبت‌نام رشته‌های کاردانی این مرکز نیز به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هم‌اکنون دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر البرز واقع در عظیمیه کرج در 10 کد رشته شامل امور فرهنگی، روابط عمومی، گرافیک، خبرنگاری، عکاسی، نقاشی ایرانی، طراحی لباس، تربیت مربی قرآن، معماری داخلی و فیلمسازی با ظرفیت بالغ بر هزار دانشجو مشغول به فعالیت است. 

انتهای پیام/2302/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول