اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی کرمانشاه اعلام کرد

برگزاری 45 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌های کرمانشاه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: از سال گذشته تاکنون 45 کرسی آزاداندیشی در زمینه‌های مختلف در سطح دانشگاه‌های استان کرمانشاه برگزار شده است.

برگزاری 45 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌های کرمانشاه

مراد عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: کرسی‌های آزاداندیشی در حقیقت فضایی آزاد، آرام و منطقی است تا صاحب‌نظران، اساتید و دانشجویان بتوانند نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف ارائه دهند.

عزیزی با اشاره به اینکه در این فضا نظرات متفاوت ارائه می‌شود، ادامه داد: مخالفان و موافقان به بیان استدلال‌های خود می‌پردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه کرسی‌های آزاداندیشی را عامل مؤثری در رشد علمی و فکری افراد در زمینه‌های مختلف عنوان کرد و برگزاری این کرسی‌ها را موجب پویایی جوانان دانست.

وی خاطر نشان کرد: نهادینه ‌شدن فضای آزاد فکری گامی در راستای پیشرفت همه‌جانبه است و امکان سوءاستفاده را به دشمنان نمی‌دهد.

عزیزی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تاکید کرد: از سال گذشته تاکنون 45 کرسی آزاداندیشی در زمینه‌های مختلف در سطح دانشگاه‌های استان کرمانشاه برگزار شده است.

وی استقبال دانشجویان از این برنامه را مناسب و مطلوب توصیف کرد و ابراز داشت: کرسی‌های آزاداندیشی دارای دستورالعمل است.

عزیزی خاطر نشان کرد: کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها با مشخص شدن گروه‌های موافق و مخالف و داور در جمع دانشجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول