اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه آزاد اسلامی کرج به دانش ایمنی مجهز می‌شود

دوره ایمنی و آتش‌نشانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می‌شود تا از این طریق این واحد علمی موجود در شهر به دانش ایمنی تجهیز شود.

دانشگاه آزاد اسلامی کرج به دانش ایمنی مجهز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، رئیس اداره آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برپایی دوره ایمنی و آتش‌نشانی برای دانشجویان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

روح‌الله کبیری اظهار داشت: این اداره همواره تلاش خود را برای بهبود وضعیت ایمنی و سلامت جانی شهروندان به کار بسته و این دوره‌های آموزشی نیز در راستای تحقق همین امر صورت می‌گیرد.

وی ترویج فرهنگ ایمنی میان دانشجویان را یکی از ضرورت‌های جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: این دوره به صورت یک کارگاه چهار روزه ایمنی از امروز آغاز شده است.

رئیس اداره آموزش سازمان آتش‌نشانی کرج، ساعات برپایی کلاس‌ها را از ساعت 14:30 تا 18:30 اعلام کرد و افزود: کارشناسان حوزه آموزش این نهاد خدمت‌رسان با حضور در کلاس‌های آموزشی،‌ اصول ایمنی و آتش‌نشانی را به مسئولین، پرسنل و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تدریس خواهند کرد.

کبیری به دروس ارائه شده در قالب این دوره اشاره کرد و ادامه داد: تئوری حریق و نجات، ایمنی گاز و برق، آب‌رسانی، عملیات ترکیبی و... از جمله مباحثی است که در دوره چهار روزه آموزش ایمنی و آتش‌نشانی به داوطلبان فراگیری این مهارت در دانشگاه آزاد اسلامی آموزش داده می‌شود.

وی تاکید کرد: در پایان این دوره‌ها با برگزاری آزمون کتبی و عملی،‌ به افرادی که این آزمون‌ها را با موفقیت به پایان برسانند، گواهینامه آتش‌نشان داوطلب اعطا خواهد شد.

کبیری از دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که در زمینه آموزش ایمنی و آتش‌نشانی با این سازمان در ارتباط بوده‌اند را اداره بهداشت و درمان شرکت نفت استان عنوان کرد و ادامه داد: بنا به درخواست مسئولان و پرسنل این اداره، دوره‌های آموزش ایمنی و آتش‌نشانی در تاریخ ششم شهریورماه برای داوطلبان به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/2302/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول