اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال‌احمر جیرفت اعلام کرد

توزیع 10 چادر امدادی بین سیل‌زدگان جیرفت/ ادامه امدادرسانی در روستاها

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان جیرفت گفت: تاکنون در راستای رفع مشکلات آسیب دیدگان سیل جیرفت 980 تخته پتو، 240 تخته موکت و 10 دستگاه چادر امدادی توزیع شده است.

توزیع 10 چادر امدادی بین سیل‌زدگان جیرفت/ ادامه امدادرسانی در روستاها

وجیه‌الله بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این نهاد در جریان بروز سیل در برخی مناطق این شهرستان به مردم آسیب دیده اظهار داشت: این نهاد تاکنون در راستای رفع مشکلات آسیب دیدگان 980 تخته پتو، 240 تخته موکت، 2 هزار و 600 قوطی کنسرو و 10 دستگاه چادر امدادی توزیع کرده و در برخی روستاهای آسیب دیده نیز این امدادرسانی در حال انجام است.

وی با اشاره به عملکرد چهارماهه نخست جمعیت هلال‌احمر جیرفت افزود: در امور داوطلبان برگزاری جلسات گروه‌های چهارگانه و شورای اجرایی، اجرای پروژه شناخت بیماری سالک، برگزاری سه مورد کلاس‌های پایه داوطلبی برای داوطلبان، جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان بوشهر و شرکت در همایش‌های نماز جمعه توسط داوطلبان انجام شده است.

بهادر تصریح کرد: در امور جوانان برپایی چادر مسافران نوروزی، گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از بانوان پرستار بیمارستان امام خمینی جیرفت، گرامیداشت میلاد امام علی (ع) همراه با برگزاری جشن و برگزاری جشن نیمه شعبان طی چهار ماه نخست جاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه امور جوانان در آیین غبارروبی مسجد جامع، برگزاری برنامه‌های جهاد رمضان، امداد و آموزش و برگزاری 30 دوره حضور خوبی داشتند، خاطر نشان کرد: نجات و رهاسازی در 12 مورد تصادف وسایل نقلیه، ارائه کمک‌های اولیه سرپایی به 110 نفر، انتقال 26 مورد مصدوم حوادث به مراکز درمانی، 90 مورد بازدید آتش‌سوزی و ارائه کمک‌های امدادی به خسارت دیدگان حادثه و ارائه عملیات جستجو و دو مورد نجات غرق شدگان کانال‌های آبرسانی در جیرفت نیز انجام شده است.

انتهای پیام/80002/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول