اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان خبر داد

نجات 23 گرفتار سیلاب در روستای راویز رفسنجان

مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان گفت: امدادگران هلال‌احمر روز گذشته 23 فرد گرفتار در سیلاب را در روستای راویز رفسنجان نجات دادند.

نجات 23 گرفتار سیلاب در روستای راویز رفسنجان

حسن امینی‌انجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به اقدامات و برنامه‌های انجام شده توسط جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: روز گذشته بر اثر بارش شدید باران و بسته شدن مسیر سیلاب تعداد 23 نفر از چندین خانوار در کوه‌های اطراف روستای راویز معروف به « دره احمدآباد دئفه» گرفتار شده بودند.

وی افزود: این افراد از ساعت سه بعد از ظهر تا 11 شب گرفتار سیلاب شده بودند که تیم امداد پایگاه امداد و نجات کشکوئیه موفق شد در چند مرحله پی در پی این تعداد افراد را نجات دهد.

امینی‌رنجبر عنوان کرد: به دنبال درخواست آتش‌نشانی، تیم امداد جمعیت هلال‌احمر برای تخلیه آبی که بر اثر بارش باران وارد منزل مسکونی در سطح شهر شده بود به محل اعزام و به وسیله موتور پمپ‌ها آب را از منزل تخلیه کردند.

وی به عطرافشانی قبور شهدا با حضور 180 نفر از پیشاهنگان جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: برگزاری محفل انس با شهدا از کارهای فرهنگی جمعیت بود.

مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان بیان کرد: مراسم تحلیف 700 پیشاهنگ در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در محل سالن دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان انجام شد. دو دوره تخصصی پیش‌بیمارستانی برای برادران و خواهران امدادگر جمعیت هلال‌احمر رفسنجان به صورت کارگاهی و برای تعداد 70 نفر برگزار شد.

انتهای پیام/80016/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول