اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور تیم ویژه امداد و نجات

جسد زن گرفتار در سیلاب کوهبنان پیدا شد‌

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کوهبنان گفت: با حضور تیم ویژه امداد و نجات هلال‌احمر استان کرمان، پس از گذشت 20 ساعت جسد زن گرفتار در سیلاب کوهبنان پیدا شد.

جسد زن گرفتار در سیلاب کوهبنان پیدا شد‌

علیرضا حسنی عصر امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: در پی بارندگی‌های دو روز گذشته و جاری شدن ‌سیل در شهرستان کوهبنان یکی از خودروهای عبوری در مسیر بافق - کوهبنان در سیلاب گرفتار و یکی از سرنشینان آن مفقود شد.

وی عنوان کرد: با حضور سه نفر از امدادگران متخصص تیم ویژه امداد و نجات استان کرمان به همراه سگ‌های جستجوگر و نجات پس از 20 ساعت از زمان وقوع حادثه جسد سکینه امیری 37 ساله در فاصله 15 کیلومتری محل حادثه پیدا شد‌.

حسنی خاطر‌ نشان کرد: از نخستین لحظات آغاز بارندگی و جاری شدن سیل جوانان داوطلب هلال‌احمر به کمک آسیب دید‌گان شتافتند که تا‌کنون امکانات اولیه نظیر آب معدنی‌، مواد غذایی‌، پتو و نان میان سیل زدگان مناطق روستایی کوهبنان توزیع شده است.

وی ابراز داشت: در صورت ادامه بارندگی‌ها و همچنین افزایش خسارت هلال احمر اقلام امدادی نظیر چادر و مایحتاج ضروری بیشتری را میان سیل زدگان توزیع می‌کند.

حسنی تصریح کرد: تا‌کنون تعداد کثیری از جوانان هلال‌احمر‌، بسیجیان و فرهنگیان شهرستان کوهبنان آمادگی خود را برای حضور در مناطق سیل زده و کمک به مردم این مناطق اعلام کرده‌اند که در صورت نیاز از آنها استفاده می‌شود.

وی گفت: با مدیریت صحیح زمان بحران،‌ جوانان امدادگر هلال‌احمر به گروه‌های چند نفره تقسیم شد‌ه ‌و با تمام تجهیزات و امکانات در حال ارائه خدمت به خسارت دید‌گان هستند‌.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهبنان اظهار داشت: با توجه به اینکه سیل در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور شهرستان اتفاق افتاده، نیروهای امدادی هلال‌احمر را برای خدمت‌رسانی به این مناطق دچار مشکل کرده است.

حسنی بیان داشت: با همکاری فرمانداری و اداره راه شهرستان در بازگشایی مسیر‌ها‌ی مسدود شده تا‌کنون خدمات مناسب و گسترده‌ای به سیل‌زدگان مناطق شمالی و شرقی شهرستان انجام شده است. 

انتهای پیام/80012/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول