اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

روستاهای کوهبنان در محاصره سیل/ اعزام امدادگران هلال‌احمر به منطقه

فرماندار کوهبنان گفت: به دنبال بارش شدید باران که از ساعت 18 عصر امروز در کوهبنان آغاز شد، روستاهای شمالی و شرقی این شهرستان در محاصره سیل قرار گرفتند.

روستاهای کوهبنان در محاصره سیل/ اعزام امدادگران هلال‌احمر به منطقه

منصور متقی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان با اشاره به بارش شدید باران در این شهرستان و وقوع سیل در روستاها اظهار داشت: از حدود یک ساعت پیش بارندگی شدید در مرکز شهرستان و بخش مرکزی آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به شدت بارندگی و آب‌گرفتگی بسیاری از معابر و راه افتادن سیلاب در مرکز شهر و همچنین روستاها ستاد حوادث غیرمترقبه این شهرستان تشکیل جلسه داد.

متقی با بیان اینکه بارندگی از روستاهای شرقی کوهبنان آغاز شده و در حال حاضر روستاهای بخش شمالی را فرا گرفته است، بیان داشت: این بارش خسارت زیادی به مزارع و راه‌های روستایی این شهرستان وارد کرد.

فرماندار کوهبنان با اشاره به محاصره حدود 10 روستای این شهرستان در سیل عنوان کرد: تعدادی از قنوات روستاها دچار آب‌گرفتگی و ریزش شدند.

متقی با بیان اینکه امکانات اولیه نظیر چادر، پتو و ... از طریق هلال‌احمر در روستاها توزیع می‌شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر امدادگران در حال ارائه خدمت به کشاورزان و روستائیان در شرق کوهبنان هستند.

به گزارش فارس، بارش باران همچنان در شهرستان کوهبنان ادامه دارد.

انتهای پیام/80012/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول