اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق جنوب کرمان خبر داد

خسارت 13.5 میلیارد ریالی سیل به تأسیسات برق جنوب کرمان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان گفت: سیل طی روزهای اخیر در مناطق جنوبی این استان به تأسیسات برقی بیش از 13 میلیارد و 630 میلیون ریال خسارت وارد کرده است.

خسارت 13.5 میلیارد ریالی سیل به تأسیسات برق جنوب کرمان

عبدالوحید مهدوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در پی وقوع سیل در مناطق جنوبی استان کرمان گروه‌های عملیاتی با بسیج امکانات و نیروها در محل‌های حادثه‌دیده حضور پیدا کردند تا در کمترین زمان ممکن مشکلات فراروی مردم در حوزه برق را کنترل و برطرف کنند.

وی میزان خسارات وارد شده به شبکه‌های توزیع برق را بیش از 13 میلیارد و 630 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این سیل موجب آسیب رساندن به شبکه‌های توزیع برق در بیش از 11 شهرستان شده بود.

مهدوی‌نیا تصریح کرد: با اعزام بیش از 46 اکیپ خسارت‌های وارده در کمترین زمان ممکن توسط کارکنان این شرکت رفع و برق مناطق آسیب‌دیده به شبکه برق سراسری متصل شد.

وی با اشاره به میزان خسارت ناشی از سیل در شهرستان‌های جنوبی ابراز داشت: میزان خسارت وارده به شبکه‌های توزیع فشار ضعیف و متوسط و همچنین پست‌های توزیع شهرستان جیرفت بیش از 2 میلیارد و 160 میلیون ریال برآورد شده است.

مهدوی‌نیا عنوان کرد: میزان خسارت وارده به شبکه‌های توزیع فشار ضعیف و متوسط و همچنین پست‌های توزیع شهرستان کهنوج بیش از 560 میلیون ریال و شهرستان عنبرآباد نیز بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال است.

وی اذعان داشت: همچنین میزان خسارت وارده به تأسیسات برق شهرستان فاریاب بیش از 100 میلیون ریال و شهرستان رودبار یک میلیارد و 970 میلیون ریال تخمین زده شده است.

انتهای پیام/2655/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول