اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرایان خبر داد

شرکت 450 نفر در دوره‌های آموزشی هلال‌احمر سرایان

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرایان گفت: تعداد 450 نفر از شاغلان ادارات، نهادهای دولتی و غیردولتی در 23 دوره آموزشی هلال‌احمر این شهرستان شرکت کردند.

شرکت 450 نفر در دوره‌های آموزشی هلال‌احمر سرایان

محمد‌رضا شرعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: از آغاز سال جاری نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهید محبوبی شهرستان سرایان 11 تصادف جاده‌ای را پوشش داده و امدادرسانی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این تصادفات 39 نفر مصدوم شدند، تصریح کرد: از این تعداد مصدوم 14 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مشارکت 99 درصدی حضور نجاتگران هلال‌احمر سرایان در حوادث

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرایان از فوت یک نفر در صحنه تصادفات جاده‌ای که از آغاز سال جاری رخ داده است خبر داد و افزود: در تصادفات اتفاق افتاده در شهرستان سرایان 24 مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند.

شرعی متذکر شد: درصد مشارکت حضور نجاتگران هلال‌احمر سرایان در صحنه حادثه 99 درصد است.

وی میانگین زمان حضور امدادگران در صحنه را 10 دقیقه و 85 ثانیه عنوان کرد و متذکر شد: میانگین کیلومتر حوادث جاده‌ای در شهرستان سرایان 16.71 کیلومتر است.

برگزاری 23 دوره آموزشی ویژه شاغلان توسط هلال‌احمر سرایان

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرایان با بیان فعالیت‌های صورت گرفته در جمعیت هلال‌احمر سرایان اضافه کرد: برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی از جمله این فعالیت‌ها بوده که می‌توان به آن اشاره کرد.

شرعی ادامه داد: برای اعضای علاقمند و پرسنل شاغل در ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی 23 دوره آموزشی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از این 23 دوره آموزشی برگزار شده یک دوره مربوط به دوره پایه داوطلبی در فرماندهی انتظامی است، یادآور شد: تعداد سه دوره آموزشی 35 ساعته در مدیریت برق شهرستان سرایان برگزار شده است.

شرکت 290 زن در دوره‌های آموزشی هلال‌احمر سرایان

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرایان گفت: برگزاری دو دوره آموزشی مهارت‌های داوطلبی در واحد جوانان و داوطلبان، سه دوره عمومی نجات در شهرهای آیسک، سه‌قلعه و سرایان، دو دوره عمومی امداد در شهر سرایان(سه‌قلعه) و چهار دوره آموزش همگانی از دیگر فعالیت‌‌های جمعیت هلال‌احمر سرایان است.

شرعی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان اقدام به برگزاری یک دوره آموزش عمومی امداد ویژه برادران در شهر سرایان کرده است، اذعان داشت: تعداد سه دوره پایه داوطلبی 50 ساعته در روستای بسطاق و دو دوره‌ آموزش‌های مبتنی بر نیاز جامعه برگزار شده یا در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه 450 نفر در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: از این تعداد 290 نفر در گروه خواهران و 160 نفر در گروه برادران در دوره‌های آموزشی جمعیت هلال‌احمر سرایان شرکت کردند.

انتهای پیام/69021/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول