اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند خبر داد

جمع‌آوری 199 میلیون ریال در طرح همای رحمت هلال احمر بیرجند

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از جمع‌آوری 199 میلیون و 580 هزار ریال کمک نقدی و غیر نقدی در طرح همای رحمت هلال احمر بیرجند طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

جمع‌آوری 199 میلیون ریال در طرح همای رحمت هلال احمر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجیدرضا لطیفی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه خراسان جنوبی هدف از برگزاری طرح همای رحمت را کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان، ترویج ارزش‌های انسان دوستانه با تأسی از شیوه عملی حضرت علی(ع) در خدمت‌رسانی و کمک به ایتام، همدلی و همدردی با خانواده‌های نیازمند در ایام نزول قرآن، سازماندهی کمک‌های مردمی در راستای حمایت از خانواده‌های محروم و ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه و خیریه اعلام کرد.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب بیش از 400 سبد غذایی به ارزش 500 هزار ریال، شامل قند، شکر، روغن، کنسرو، برنج، چای، ماکارونی، گوشت و حبوبات میان نیازمندان و محرومان توزیع شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند گفت: در این طرح 30 خانه داوطلب شهرستان بیرجند، 180 داوطلب و 40 خیر شرکت داشته‌اند.

انتهای پیام/69008/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول