اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح قرار مهربانی انجام شد

اهدای خون 100 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی به صورت گروهی

همزمان با ماه مبارک رمضان و اجرای طرح قرار مهربانی، بیش از 100 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی به صورت گروهی نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

اهدای خون 100 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی به صورت گروهی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همزمان با ماه مبارک رمضان و اجرای طرح قرار مهربانی رمضان صبح امروز بیش از 100 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان‌ رضوی به صورت گروهی نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

محمدرضا پورساداتی به همراه، معاونان، مدیران، اعضای هیئت مدیره و جمعی از داوطلبان، جوانان، امدادگران و نجاتگران، پرسنل و خیران جمعیت هلال احمر استان در محل پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) مشهد با هدف کمک به همنوعان و مساعدت در امور خیرخواهانه و بشردوستانه اقدام به اهدای خون کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی ضمن اهدای خون در نشستی صمیمی با اسماعیل خیامی، مدیرکل انتقال خون خراسان‌رضوی گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به برخورداری از فضاهای اردویی و با هدف انسان دوستی، اهدای خون را از محورهای مهم کار خود می‌داند.

وی تصریح کرد: هلال احمر در کنار ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات همواره آماده همکاری هر چه بیشتر با انتقال خون و ترویج فرهنگ اهدای خون است.

پورساداتی افزود: طرح قرار مهربانی رمضان با همکاری سازمان انتقال خون، واحد فراهم‌آوری اعضای پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان اجرا می‌‌شود.

در ادامه مدیرکل انتقال خون خراسان‌رضوی نیز گفت: جمعیت هلال احمر یک مجموعه عام‌المنفعه و NGO غیردولتی است و با اهداف بشر دوستانه خود می‌تواند در بحث اهدای خون ورود پیدا کند.

وی خود را یک داوطلب جمعیت هلال احمر معرفی کرد و افزود: جمعیت هلال احمر با توجه به وجود نیروهای داوطلب می‌تواند از این عزیزان برای رفع نیازهای جامعه و اهدای خون کمک بگیرد.

مدیرکل انتقال خون خراسان‌رضوی یادآور شد: من نیز به عنوان یک پزشک داوطلب همواره آماده خدمت به جمعیت هلال احمر و اهداف بشر دوستانه هستم.

خیامی گفت: در ترویج فرهنگ اهدای خون باید خود عامل باشیم و تنها به آمر بودن اکتفا نکنیم و هلال احمر مبلغ خوبی در عرصه اهدای خون محسوب می‌شود.

انتهای پیام/70022/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول