اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

آمادگی 14 پایگاه هلال احمر خراسان جنوبی برای سفرهای تابستانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آمادگی 14 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای این مجموعه برای پوشش امدادی حوادث احتمالی خبر داد.

آمادگی 14 پایگاه هلال احمر خراسان جنوبی برای سفرهای تابستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در دور نخست سفرهای تابستانی با دو هزار و 655 نفر روز امدادگر به آسیب‌دیدگان در حوادث، خدمات امدادی ارائه کردند.

وی با اشاره به پایان یافتن ماه مبارک رمضان و از سرگیری مسافرت‌های تابستانی هموطنان ادامه داد: برای تمرکز بیشتر در زمان بروز حادثه به منظور پوشش حوادث احتمالی جاده‌ای، امدادگران و نجاتگران در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در آمادگی کامل به سر می‌برند.

اعزام یک تیم امدادی سیار هلال احمر خراسان جنوبی به مازندران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این‌که استان مازندران در این روزها یکی از پرترددترین استان‌های کشور و پذیرای مسافران زیادی است، افزود: به همین منظور یک تیم امدادی سیار از خراسان جنوبی به این استان اعزام شده است.

شهریاری با اعلام این‌که در مجموع در تابستان امسال پنج هزار نفر روز امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌های این مجموعه فعالیت امدادی انجام می‌دهند، تصریح کرد: تعداد 14 دستگاه آمبولانس و 6 دستگاه خودروی نجات در سطح استان در هنگام مواجهه با حوادث آماده ارائه خدمات امدادی است.

انتهای پیام/69008/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول