اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

ترویج ورزش‌های آپارتمانی با هدف نشاط خانواده‌ها در قزوین

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: برای ترویج ورزش‌های آپارتمانی مسابقه دارت خانواده با هدف نشاط خانواده‌ها در قزوین برگزار شد.

ترویج ورزش‌های آپارتمانی با هدف نشاط خانواده‌ها در قزوین

سیدعلی فخار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مسابقه دارت خانواده برای خانواده‌های دو و سه نفره (پدر، مادر و فرزندی) با هدف ترویج ورزش‌های آپارتمانی برای نخستین بار در شهر قزوین برگزار شد.

وی افزود: ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها، وحدت اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهایی است که با برگزاری چنین برنامه‌هایی به دست می‌آید.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از مشارکت هیئت مدیره آپارتمان‌های مسکونی آسمان با نهاد متبوع خود در برگزاری این برنامه خبر داد و گفت: خانواده‌های دو و سه نفره قزوینی از این برنامه استقبال پرشوری داشتند و خواستار تداوم برگزاری اینگونه برنامه‌ها در زادگاه‌ خود شدند.

فخار اضافه کرد: در ادامه این برنامه و پس از برگزاری مراسم، مسابقه دارت برای خانواده‌ها برگزار شد که در پایان به 12 نفر از خانواده‌ها جوایزی به قید قرعه اهدا شد.

این مسئول یادآور شد: بر اساس برنامه‌های پیش رو، در دیگر برج‌های قزوین همچون برج‌های دو قلو برگزاری مسابقات اینچنینی را ادامه می‌دهیم.

مسابقات فوتبال گل کوچک بانوان به کار خود پایان داد

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بانوان با شرکت 15 تیم به مدت سه روز، با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی و هیئت فوتبال قزوین برگزار شد.

فخار ادامه داد: در این مسابقات پس از چند دوره رقابت بین تیم‌های شرکت‌کننده، برگزیدگان معرفی شدند.

وی عنوان کرد: تیم‌های نیکان، کاسپین و آریان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و تیم شاهین کاپ اخلاق را از آن خود کرد و به اعضای این تیم‌ها جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: سامره خانبان، ناهید غیاثوند، سیما مظفری، الهام کیان‌پور و مهسا شمشیری اعضای تیم قهرمان را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول