اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

رویکرد ورزش در چهارمحال و بختیاری علمی است

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: رویکردی ورزش در شهرستان‌های استان به صورت علمی و با بهره گیری از دانش افراد متخصص در علم مدیریت ورزشی است.

رویکرد ورزش در چهارمحال و بختیاری علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، جهانگیر خبازی در نشست با اعضای کمیته برنامه ریزی ورزش شهرستان‌ها در این استان، اظهار کرد: رویکردی متفاوت و با نگاهی آمیخته به برنامه محوری در اداره کل شروع شده است که به تبع آن در شهرستان‌ها هم این رویکرد به صورت علمی و با بهره گیری از دانش افراد متخصص در علم مدیریت ورزشی آغاز شده است.

وی افزود: در حوزه ورزش کارشناسان اداره کل بسیار پرکار همگام با شهرستان‌ها برای تدوین برنامه راهبردی ورزش استان تلاش می‌کنند که نمونه آن انعقاد تفاهم نامه کاری با هیئت‌های ورزشی است.

خبازی ادامه داد: کار بسیار مؤثر و نتیجه بخشی است که به تازگی آغاز شده و نتیجه آن حرکت ورزش استان در مسیری مشخص و هدفمند است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: درصدد هستیم با این تفاهم نامه اتفاق نظر مثبتی بین هیئت و اداره کل شکل گیرد و از این پس با حمایت هرچه بیشتر اداره کل، هیئت‌‎ها به صورت منسجم و در چارچوب تعیین شده در سه حوزه همگانی، قهرمانی و فرهنگی با برنامه پیش روند.

وی تصریح کرد: هیچ اجباری برای انعقاد تفاهم نامه نیست، این کار در واقع تعیین تکلیف برای خود اداره کل است تا با نگاه به آینده و با افقی روشن بتواند در مسیر درست و هدفمند حرکت کند.

خبازی هدف این تفاهم نامه را تلاش مشترک برای رسیدن به نقطه‌ای که هدف مشترک ورزش استان است، اعلام کرد و گفت: در تدوین برنامه‌ها نباید دغدغه تغییر مدیریت داشته باشیم، زیرا برنامه‌ای که در ستاد و در شهرستان‌ها تدوین می‌شود فرد محور نیست، مدیریت محور است و مدیران واقعی ورزش کارشناسان ستادی و مدیران و کارشناسان شهرستان‌ها هستند.

وی شناخت قابلیت‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود را هنر مدیریت عنوان کرد و گفت: شاخص‌ترین منبع در هر سازمانی منابع انسانی است که خوشبختانه نیروی انسانی متخصص و تحصیل‌کرده در علم مدیریت ورزش و گرایش‌های دیگر تربیت بدنی را در اختیار داریم.

این مسئول تأکید کرد: کمبود منابع موجب وقفه در کار می‌شود، زیرا وقتی برنامه چه در مرحله تدوین و چه در مرحله اجرا متوقف شود در واقع مرگ یک برنامه فرا می‌رسد و سازمانی که بی برنامه باشد قطعاً دچار شکست خواهد شد.

انتهای پیام/68001/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول