اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان:

کمتر از 10 درصد بانوان اصفهانی به ورزش می‌پردازند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: کمتر از 10 درصد بانوان اصفهانی به ورزش می‌پردازند که به هیچ عنوان این رقم حق بانوان نیست و می‌طلبد که ورزش را بیشتر در دستور کارشان قرار دهند.

کمتر از 10 درصد بانوان اصفهانی به ورزش می‌پردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمدجواهری دوشنبه شب در مراسم افتتاحیه رقابت‌های هندبال ساحلی بانوان (نوجوانان) که در باغ بانوان پارک ناژوان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: رضا مهنام مشاور ورزشی استاندار از حق خود گذشت تا من مدیرکل ورزش و جوانان استان شوم که جا دارد از وی کمال تشکر را داشته باشم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: بانوان اصفهانی پشتکار زیادی داشته و اگر آقایان موفق‌اند از تلاش و پشتکار بانوان است و من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش از تمام کسانی که برای ورزش استان با وجود تمام محدودیت‌ها تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: در کمال تاسف در حق بانوان اجحاف زیادی شده است، 45 درصد از جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند اما کمتر از 10 درصد آنان به ورزش می‌پردازند که به هیچ عنوان حق بانوان نیست و می‌طلبد که ورزش را بیشتر در دستور کارشان قرار دهیم.

محمدجواهری افزود: می‌دانم این استان در تمام زمینه‌ها حرف نخست را می‌زند، کمیته راهبری ورزش بانوان را راه‌اندازی کردیم تا نقاط ضعف و کمبودها را در بخش بانوان جبران کنیم.

وی تاکید کرد: از لحاظ زیر ساخت سرانه فضای ورزشی استان در رتبه 26 کشور قرار دارد که به هیچ عنوان زیبنده شهری مانند اصفهان نیست، اما با تمام این کمبودها مردم اصفهان ثابت کرده‌اند خواستن توانستن است و کرسی‌های ورزش کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: تاکنون ریالی اعتبار دریافت نکرده‌ایم و اگر کاری در ورزش استان انجام شده است تلاش خود هیئت‌های ورزشی استان بوده است.

وی افزود: می‌آبادی رئیس هیئت هندبال استان جوانی‌اش را برای این رشته در اصفهان گذاشته است که جا دارد صمیمانه از وی تشکر کنم.

انتهای پیام/63020/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول