اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های شیراز صورت می‌گیرد

برگزاری نشست با منتخبان شورای چهارم شیراز با حضور رسانه‌ها

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های شیراز با ارسال نامه‌ای به منتخبان شورای چهارم شهر شیراز از آنان برای شرکت در نشستی دانشجویی با حضور رسانه‌ها دعوت کردند.

برگزاری نشست با منتخبان شورای چهارم شیراز با حضور رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، مسئول این تشکل با اعلام این خبر اظهار داشت: در این نشست صمیمانه قرار است تشکل‌های دانشجویی انتظارات خود را از شورای چهارم شهر شیراز مطرح کنند.

محمد‌حسین عظیمی افزود: در این نشست که فردا چهارشنبه ساعت 18 در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود قرار است علاوه بر مطرح کردن انتظارات تشکل‌های دانشجویی و شنیدن نظرات منتخبان، بحث تعامل جریان دانشجویی شیراز با مسئولان شورای شهر و شهرداری مطرح شود.

وی با انتقاد از عملکرد شورای فعلی شهر شیراز گفت: شورای فعلی در راستای انجام رسالت اصلی خود موفقیت چندانی نداشته و در این سال‌ها شاهد بوده‌ایم که با اجرای طرح هدف 90 اکثر بودجه شهر شیراز در مناطق شمالی شهر هزینه شده و نسبت به مناطق جنوب شهر توجهی صورت نگرفته که تشکل‌های دانشجویی بارها به این روند انتقاد کرده‌اند اما با بی‌توجهی مسئولان مواجه شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز ابراز داشت: سال گذشته در دانشگاه شیراز جلسه‌ای با رئیس شورای فعلی شهر شیراز داشتیم و انتقادات خود را با وی در میان گذاشتیم که نتیجه‌ای در بر نداشت.

عظیمی تصریح کرد: نگاه شورای فعلی شهر شیراز به توسعه شهری نگاهی مناسب و درخور شان نیست و امیدواریم که در شورای آتی تصحیح شود.

به گزارش فارس، این نشست به همت 10 تشکل دانشجویی دانشگاه‌های شیراز فردا چهارشنبه ساعت 18 در سالن مرحوم مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول