اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل خبر داد

تشکیل شورای اوقات فراغت در شهرستان زابل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: در راستای رفع گسستگی‌ها در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، باید شورای اوقات فراغت در شهرستان زابل تشکیل شود.

تشکیل شورای اوقات فراغت در شهرستان زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عارفی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح غنی‌سازی‌ اوقات فراغت آموزش و پرورش در خانه معلم زابل اظهارداشت: مطالعه، ورزش و حرفه‌آموزی، سه نکته مهم است که اسلام در زمان اوقات فراغت بر آن تاکید کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل بیان کرد: افراد برگزار کننده طرح اوقات فراغت برنامه را به سمت و سوی فرهنگی و دینی هدایت کرده و محور را مسجد و قرآن قرار دهند.

عارفی تصریح کرد: گسستگی‌ها در طرح اوقات فراغت ساماندهی و یک شورای اوقات فراغت در شهرستان تشکیل تا برنامه‌های طرح اوقات فراغت منسجم‌تر برگزار شود.

وی وجود ماهواره را در منازل بستر انحراف دانست و عنوان کرد: دشمن به وسیله ماهواره‌ها در منزل ورود پیدا کرده و در بحث ترویج بی احترامی به پدر و مادر و تضعیف جایگاه‌های اشخاص بزرگ تلاش زیادی می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل خاطرنشان کرد: یکی از موارد مورد تاکید سبک زندگی، اوقات فراغت است، اگر ما برای اوقات فراغت خود برنامه‌ریزی نکنیم دشمن برای ما برنامه‌ریزی خواهد کرد.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول