اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای شهر رشت:

فضای فعلی انتخابات شورای شهر رشت فرصت‌سوزی است

عضو منتخب شورای اسلامی شهر رشت گفت: فضای فعلی حاکم بر انتخابات شورای شهر رشت موجب فرصت‌سوزی‌های زیادی شده و منتخبان را یک سال از کار عقب انداخته است که باید تلاش مضاعف صورت گیرد.

فضای فعلی انتخابات شورای شهر رشت فرصت‌سوزی است

امیرحسین علوی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت فضای فعلی انتخابات شورای شهر رشت را به صلاح مردم ندانست و اظهار کرد: این انتخابات وضعیت بدبینانه‌ای بین مردم ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای آغاز کار و فعالیت در شورا نیاز به بسیج همگانی و همدلی است، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در تلطیف کردن فضای انتخابات بسیار تأثیرگذار است.

عضو منتخب شورای شهر رشت با بیان اینکه برخی‌‌ها در صدد متشنج کردن فضا با ایجاد شایعه و تشویش اذهان عمومی هستند، گفت: رسانه‌ای معتبر مانند خبرگزاری فارس که به مصلحت نظام و مردم فکر می‌کند می‌تواند در این زمینه نقش تأثیرگذاری داشته باشد و از این رسانه خواستار کمک و همکاری در مدت فعالیت دوره چهارم شورا هستیم.

وی با بیان اینکه فضای فعلی شورای شهر رشت ما را شش ماه تا یک سال عقب انداخته است، افزود: گزارش‌های شهر را از دست دادیم و این فرصت‌سوزی است.

علوی خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای همدلی اعضای شورای شهر رشت بود اما مشکلات موجود موجب فرصت‌سوزی شد و منتخبان و مردم از این وضعیت بلاتکلیفی نگران هستند.

وی، با بیان اینکه هر کس که خود را مسئول می‌داند باید از مردم عذرخواهی کند، متذکر شد: انتخابات با حماسه‌ای که مردم خلق کردند می‌توانست نوید خوبی در روزهای آینده داشته باشد اما شیرینی این حضور به کام مردم رشت تلخ شد.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر رشت حضور مردم در حماسه سیاسی را ماندگار خواند و تصریح کرد: این امر نشانه علاقه‌مندی مردم به نظام و انقلاب است.

وی، اطلاع‌رسانی اخبار شورا را بسیار مهم دانست و یادآور شد: اخبار شورای شهر رشت حتماً با حضور خبرنگاران رسانه‌ای می‌شود.

علوی، با تصریح بر اینکه منتخبان شورای شهر رشت خود را برای انجام کار و فعالیت آماده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ظرفیت افراد منتخب برای کار بسیار بالاست و امیدواریم با تلاش مضاعف مسایل موجود انتخابات شورای شهر رشت پیگیری و برطرف شود.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول