اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

‌پایگاه انتقال خون شیروان غیرفعال است/مردم به شورای شهر شکایت کرده‌اند

رئیس شورای اسلامی شهر شیروان با بیان اینکه ‌پایگاه انتقال خون شیروان غیرفعال است، گفت: این موضوع موجب نارضایتی مردم شده و گزارشات و شکایات مردمی به شورا رسیده است.

‌پایگاه انتقال خون شیروان غیرفعال است/مردم به شورای شهر شکایت کرده‌اند

خلیل چاره‌ساز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 157 هزار نفر جمعیت و دومین شهرستان بزرگ در خراسان شمالی محسوب می‌شود، افزود: متأسفانه پایگاه انتقال خون در شیروان فعال نیست.

چاره‌ساز تصریح کرد: سالانه هزاران زائر و مسافر از این محور تردد می‌کنند و هر هفته شاهد تصادفات ناگوار در این منطقه هستیم، بر همین اساس وجود پایگاه انتقال خون در شهرستان ضروری به نظر می‌رسد.

وی گفت: اگر پایگاه انتقال خون در شیروان وجود داشته باشد، دو شهرستان فاروج و شیروان از خدمات و امکانات این مرکز بهره‌مند خواهند شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیروان اضافه کرد: اکیپ پایگاه انتقال خون استان در هر ماه نیمروز به شهرستان برای خون گیری مراجعه می کرد اما مدتی است که فعال نیست. این در حالی است که هلال احمر تعامل خوبی با آن‌ها داشت و این تعامل یک‌طرفه از سوی انتقال خون استان قطع شد.

وی یادآور شد: این موضوع موجب نارضایتی مردم شده و گزارشات و شکایات مردمی به شورا رسیده است و شورا خود را مکلف می‌داند که این موضوع را پیگیری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیروان اهدای خون را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: این امر حیاتی یک فعالیت اجتماعی و داوطلبانه و خیرخواهانه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63002/‌ش20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول