اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد

کشف 645 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 645 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در این استان طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

کشف 645 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی، سردار خلیل‌الله واعظی اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد مخدر در ساعت‌های پایانی شب از مسیر ماژان به سمت بیرجند، بلافاصله تعداد هفت تیم تلفیقی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس اطلاعات و امنیت استان به محل‌های احتمالی عبور مواد مخدر اعزام شدند.

وی اذعان داشت: مأموران حین گشت‌زنی در مسیرهای احتمالی عبور به یک دستگاه خودرو پژو نقره‌ای مشکوک شدند و با رعایت مقررات و با علائم هشدار دهنده دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو پژو به محض مشاهده ماموران قصد فرار از محل را داشت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در این هنگام مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، خودرو پژو 405 را متوقف کردند و دو نفر سرنشین خودرو پژو 405 با استفاده از تاریکی و شلوغ بودن منطقه و به سمت کوه متواری شدند که تلاش ماموران برای دستگیری و شناسایی افراد متواری شده همچنان ادامه دارد.

سردار واعظی یادآور شد: مأموران در بازرسی از صندوق و صندلی عقب خودرو پژو 405 موفق به کشف مقدار 627 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی تصریح کرد: در دومین عملیات ماموران ایستگاه بازرسی علی‌آباد بیرجند حین کنترل و بازرسی خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 که از زاهدان به سمت مشهد در حرکت بود مشکوک و در بازرسی از این خودرو موفق به کشف مقدار 18کیلو و 500 گرم تریاک با لفافه در قالب 52 بطری نوشابه کوچک از داخل باک بنزین و لاستیک زاپاس خودرو شدند که در این رابطه راننده خودرو دستگیر شد.

انتهای پیام/69017/ج/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول