اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماه گذشته صورت گرفت

کشف 45 کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد گفت: طی چهار ماه گذشته، 45 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان اسدآباد کشف و ضبط شد.

کشف 45 کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، سرهنگ محسن اقبالیان عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد از کشف 45 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان طی چهار ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: بخش عمده کشفیات در شهرستان، به مواد مخدر سنتی از جمله تریاک تعلق دارد.

وی از متلاشی شدن سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر، طی چهار ماه گذشته، 72 معتاد و 32 توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه در راستای جمع‌آوری معتادان پر خطر جامعه، 22 نفر شناسایی و به مرکز ماده 16 استان معرفی شدند، افزود: برای جمع‌آوری معتادان مشکلی نداریم اما باید برای نگهداری آنان باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی از جمع‌آوری برخی متکدیان در سطح شهرستان خبر داد و گفت: بیشتر این متکدیان غیر بومی بودند که پس از تذکرات لازم، راهی شهرستان‌های خود شدند.

فرماندار اسدآباد نیز در این جلسه با تأکید بر تعطیلی کمپ‌های ترک اعتیاد بدون مجوز اظهار داشت: باید این کمپ‌ها توسط کارشناسان بهداشتی و بهزیستی بازنگری شوند تا در صورت وجود برخی مسائل غیر اخلاقی تعطیل شوند.

حمزه عبدکوند با بیان اینکه باید آموزش و پیشگیری را برای مبارزه با مواد مخدر مورد توجه قرار دهیم، خاطرنشان کرد: آگاهی‌بخشی به والدین و دانش‌آموزان باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: باید شهدای نیروی انتظامی که در راستای مبارزه با مواد مخدر جان خون را فدا کرده‌اند، شناسایی و از خانواده‌های آنان تفقد و دلجویی کرد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد نیز از برپایی نمایشگاهی در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی همدان توسط معتادان نجات یافته شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، ششم تا 12 تیر، بر پا شد.

علی صفری افزود: در هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه عکس و پوستری نیز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد برگزار شد که مورد بازدید عموم قرار گرفت.

انتهای پیام/89008/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول