اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لار خبر داد

کشف 275 کیلوگرم مواد مخدر در لار

فرمانده انتظامی لار استان فارس از کشف 275 کیلو و 500 گرم تریاک از یک خودرو پژو 405 در این شهرستان خبر داد.

کشف 275 کیلوگرم مواد مخدر در لار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، حسین خلیفه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران یگان امداد هنگام کنترل خودورهای عبوری محور بستک به لار، به یک خودرو پژو 405 مظنون شدند و پس از فرمان ایست ماموران، راننده خودرو اقدام به فرار کرد.

وی اضافه کرد: بلافاصله موضوع به تمام واحدهای گشتی اعلام و خودرو مورد نظر پس از طی مسافتی متوقف و راننده خودرو نیز که قصد متواری شدن را داشت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لار افزود: در بازرسی از این خودرو 275 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

خلیفه از شهروندان خواست هرگونه اطلاعاتی در مورد حمل، توزیع و قاچاق مواد مخدر دارند با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و خادمان خود در انتظامی فارس را در برخورد با این افراد سودجو یاری کنند.

سارقان به عنف  در شیراز  دستگیر شدند

همچنین رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک سارق به عنف و کشف 9 سرقت توام با آزار و اذیت از اطفال در شیراز خبر داد.

سیروس حیدری در تشریح این خبر گفت: یکی از شهروندان به کلانتری 20 گل سرخ شیراز مراجعه و اظهار کرد که دختر هشت ساله وی درون کوچه در حال بازی کردن بوده که راکبان یک موتورسیکلت که زن و مردی جوان بوده‌اند با تهدید یک جفت گوشواره طلا از درون گوش او سرقت کرده و متواری شده‌اند.

وی عنوان کرد: با حضور به‌موقع واحد گشت کلانتری و انجام گشت‌زنی در خیابان‌های منتهی به محل سرقت، سارقان مشاهده و هردو نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فارس افزود: در بازرسی بدنی از آنان طلاجات مسروقه کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی سارقان تحویل پلیس آگاهی شدند.

حیدری اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده از سارقان علاوه بر سرقت از این دختر بچه هشت ساله، هشت سرقت به عنف از اطفال به همین روش در شیراز از آنان کشف شد.

این مسئول متذکر شد: در بازرسی از منزل سارقان هفت گوشی تلفن همراه کشف، صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون شش نفر از مالباختگان شناسائی شدند و تحقیقات برای شناسائی سایر مالباختگان و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از سارقان ادامه دارد.

انتهای پیام/‌2448/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول