اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد خبر داد

بررسی راهکارهایی برای عدم تخلفات ساختمانی

شهردار فرون‌آباد از بررسی راهکارهای قانونی برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی در شهر خبر داد.

بررسی راهکارهایی برای عدم تخلفات ساختمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، علی بند‌علیان اظهار داشت: راه‌های جلوگیری از تخلفات را برای شهرداری باید اعمال کنیم و تمام راهکارهای اداری و قانونی نیز باید بررسی شود.

شهردار فرون‌آباد افزود: بر اساس قانون، شهرداری می‌تواند جلوی تخلفات را گرفته و آن را به کمیسیون ماده صد ارائه کند، بنابراین ما باید در بحث فرهنگ‌سازی موثرتر و پر رنگ‌تر ورود کنیم.

وی بیان داشت: با توجه‌ به‌ گسترش‌ جغرافیایی‌ شهر و مهاجرت‌های‌ فراوان، جمعیت‌ شهرنشینی افزایش‌ بیشتری‌ را نشان می‌دهد و این امر موجب گردیده تا با افزایش ساخت و ساز شاهد تخلفات در بیشتر شهرها بویژه شهر فرون‌آباد باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای جلوگیری از تخلفات باید یک مصداق قانونی تهیه گردد تا با تغییر مدیریت نوع برخورد متفاوت نباشد و این اتفاق قائم به شخص نگردد.

بند‌علیان رسیدن شهروندان به حق قانونی‌شان و بهره‌مندی از تسهیلات مناسب را از ضروریات قانونمند کردن رعایت قوانین عنوان کرد و ساماندهی اصولی در این زمینه را از جمله برنامه‌های کاری دانست.

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول