به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، علی رضایی اظهار داشت: این درخواستها از طریق سامانه 137 شهرداری مطرح شده و تعداد آنها 669 مورد است.
وی اضافه کرد: از این تعداد، 334 تماس نیازی به ثبت در سامانه و اقدام توسط واحدهای اجرایی نداشت و شهروندان توسط کاربران سامانه راهنمایی شدند.
رضایی عنوان کرد: بررسیهای انجام شده در این مدت حاکی از آن است که 305 مورد از درخواستهای مردمی به اجرا درآمده و بقیه آنها نیز در دست اقدام است.
گفتنی است، سازمان مدیریت پسماند بهترین عملکرد را در مدت زمان یاد شده داشته است.
انتهای پیام/2667/ق/ظ1004