اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس افتتاح شد

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در مراسمی با حضور معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی افتتاح شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان پردیس، فرمانده اداره مهندسی ناجا، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، بخشداران بومهن و جاجرود، فرمانده سپاه شهرستان و همچنین جمعی از خانواده‏های معظم شهدا در شهر بومهن افتتاح شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی در این مراسم ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان گفت: در این ماه لطف و عنایت خداوند شامل حال ملت عزیز ما شده است و حضور حماسی ملت در تحقق شعار حماسه سیاسی و مشارکت پرشور در عرصه انتخابات را شاهد بودیم.

سردار محمود تشکری تصریح کرد: این حضور مایه خیر و برکت برای جمهوری اسلامی بوده و پیرو آن نیز حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در این ایام پرخیر و برکت به مجموع جشن‏های ملت ایران افزوده شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی ادامه داد: افتتاح فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس نیز در چنین ایامی مایه مباهات است و باید از مسئولان لشکری و کشوری که در این امر خیر مشارکت کردند، قدردانی شود.

وی تصریح کرد: امروز نگاهمان در مقوله امنیت این است که امنیت یک امید اجتماعی محسوب می‏شود و همه آحاد جامعه و مسئولان در تولید امنیت در جامعه نقش‏آفرینی می‏کنند.

تشکری اضافه کرد: بخشی از مسائل تامین امنیت، مربوط به امور پیشگیرانه است که بخش‏های فرهنگ، آموزش و پرورش، اشتغال و ... در آن نقش بسزایی دارند و اگر این نقش را به خوبی انجام ندهند، تبعات منفی آن موجبات ناامنی جامعه را فراهم خواهد ساخت.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی افزود: تامین امنیت در شهرستان نوپای پردیس به خوبی محقق شده و نقش‏آفرینی خوبی که تمام مسئولان در بحث اختصاص فضاها و اماکن مورد نیاز به نیروی انتظامی داشته‏اند، حاکی از این است که در این بخش توجه ویژه‏ای وجود دارد.

تشکری اضافه کرد: این فعالیت‏ها نویدی برای این است که در ادامه کار با همکاری تمام مسئولان بتوانیم امنیتی درخور و شایسته برای مردم عزیزمان فراهم آوریم.

وی افزود: همکاری مسئولان شهرستان پردیس با نیروی انتظامی نسبت به سایر شهرستان‏ها برجستگی خاصی دارد و امیدواریم این شهرستان الگویی برای سایر شهرستان‏ها باشد و ما هم در همین راستا بتوانیم با تامین نیروی مورد نیاز و سایر اقلام نرم‏افزاری و سخت‏افزاری که در اختیار ماست، فرماندهی انتظامی پردیس را تقویت کنیم.

انتهای پیام/2568/ج40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول