اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

استخدام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از میان داوطلبان مرد استخدام می‌کند.

استخدام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی

سرهنگ احد مهرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نیروی انتظامی آذربایجان غربی برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، از میان فارغ‌التحصیلان مرد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت پیمانی استخدام می‌کند. 

وی تصریح کرد: در این مقطع زمانی، پنج نفر از داوطلبان مرد به صورت پیمانی در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی استخدام می‌شوند که در این میان سه نفر با مدرک کارشناسی ارشد از میان رشته‌های روانشناسی بالینی، عمومی و روان‌سنجی، مشاوره، راهنمایی و مددکاری اجتماعی و دو نفر نیز با مدرک کارشناسی از میان فارغ‌التحصیلان تمام گرایش‌های رشته علوم اجتماعی به صورت پیمانی استخدام می‌شوند.

مهرمند عنوان کرد: داوطلبان به منظور ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 2182977 تماس گرفته و یا به نشانی ارومیه، خیابان راهنمایی، نبش کوچه هشت، اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی مراجعه کنند.

وی، شرایط عمومی استخدام برای داوطلبان را اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،‌ اعتقاد به ولایت فقیه و آمادگی برای فداکاری در راه اهداف آنها، عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه کیفری و داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر اعلام کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی حداکثر سن برای مقطع کارشناسی را 27 سال و در مقطع کارشناسی ارشد را 28 سال اعلام کرد و افزود: حداقل معدل برای شرکت در این فرآیند 14 در نظر گرفته شده است.

مهرمند داشتن حداقل 170 سانتی‌متر قد را از شرایط اختصاصی استخدام داوطلبان در این مرحله عنوان کرد.

انتهای پیام/61006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول