اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

لابی‌گری در راهروهای مجلس ممنوع است

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: ما به هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد برخی افراد با لابی‌گری‌های کاسبکارانه در تصمیم نمایندگان تاثیر‌گذار باشند.

لابی‌گری در راهروهای مجلس ممنوع است

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: میلی‌منفرد به عنوان وزیر پیشنهادی علوم که با هجمه‌های سنگینی روبرو است بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در ماجرای فتنه 88 ضمن تبری جستن از این طیف سعی کرد در مسیر ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب گام بردارد.

وی عنوان کرد: نباید با این افراد در قالب گروه و صحابه فتنه برخورد شود و ما یقین داریم نمایندگان مجلس با سعه صدر بیشتر و در نظر گرفتن توانمندی‌ها و قابلیت‌ها به وزرای پیشنهادی دولت روحانی رای می‌دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در خصوص برخی هجمه‌ها علیه وزیر آموزش و پرورش افزود: نجفی قوی‌ترین وزیر در تاریخ آموزش و پرورش است به طوری که همه معلمان و فرهنگیان وی را دوست دارند چراکه وزیر پیشنهادی دل در گرو اعتلای نظام اسلامی و ارتقای وضعیت معیشتی معلمان و فرهنگیان دارد.

پیرموذن به ایراد وارد شده مبنی بر بالا بودن سن برخی از وزرا اشاره کرد و ادامه داد: بنده معتقدم هر چقدر سن وزرا بالاتر باشد به همان نسبت افراد پخته‌تر و آبدیده‌تر عمل کرده و کمتر شاهد خطا و آزمون در مدیریت اجرایی کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کشور بالاترین رای را کسب کرده و بخت اول کسب رای اعتماد از مجلس است، تصریح کرد: هر چند مجلس در سه طیف اصولگرایی، اصلاح‌طلبی و مستقل سرنوشت وزرای پیشنهادی را تعیین خواهند کرد اما بنده بعید می‌دانم که از وزرای پیشنهادی وزیری نتواند رای لازم را از مجلس بگیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:‌ امروز قرار است 10 وزیر پیشنهادی به مجلس بیایند و ما رایزنی‌های خودمان را با خود آنها انجام دهیم و مردم یقین داشته باشند که هیچگونه مسئله پشت پرده به غیر از آشنایی با برنامه‌ها، سوابق، تجربیات و دیدگاه‌های آنها مطرح نیست.

لابی‌گری در راهروهای مجلس ممنوع است

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تذکر یکی از نمایندگان و تاکید رئیس مجلس مبنی بر جلوگیری و ممانعت از ورود برخی افراد که سعی دارند لابی‌های کاسب‌کارانه‌ای را انجام دهند، به خبرنگار فارس در اردبیل گفت:‌ ما به هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد این افراد در تصمیم نمایندگان تاثیر‌گذار باشند.

وی در خصوص برخی حاشیه‌سازی‌ها برای وزرای پیشنهادی نیز خاطرنشان کرد: هر چند برخی از تند‌روهای مجلس سعی دارند موضوعات غیر‌واقعی را مطرح کنند اما یقین داریم که کابینه پیشنهادی رئیس جمهور با اکثریت رای اعتماد روبرو خواهد شد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه تنها گروه خاص وابسته به یک جریان تند‌رو سعی دارند در راه تشکیل دولت روحانی مانع‌تراشی‌هایی را انجام دهند، افزود: به نظر می‌رسد دوران افراطی‌گری به اتمام رسیده و نمایندگان باید بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در مقابل این جریان‌سازی‌های مخرب بایستند.

پیرموذن در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل به دیدار اخیر پنج نماینده اردبیل با وزیر پیشنهادی دولت روحانی در حوزه وزارت کشور اشاره کرد و یادآور شد: بنده به همراه منصور حقیقت‌‌پور، جلیل جعفری بنه خلخال، حجت‌الاسلام حبیب برومند و حجت‌الاسلام موسوی ملاقاتی با وزیر پیشنهادی دولت داشتیم که عمده مباحث ما در خصوص تغییر استاندار اردبیل بود که قرار شد سه گزینه در حد عبدالعلی‌زاده و مجید خدابخش برای سمت استانداری آینده اردبیل پیشنهاد شود که معرفی با محوریت مجمع نمایندگان و رایزنی با نماینده ولی فقیه در استان ظرف ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/62001/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول