اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

تعامل مجلس دلیل رای‌آوری همه وزرای پیشنهادی نیست

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: تلاش بر تعامل است اما این تعامل دلیل نمی‌شود که همه وزاری پیشنهادی رای بیاورند.

تعامل مجلس دلیل رای‌آوری همه وزرای پیشنهادی نیست

محمد دامادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره کابینه پیشنهادی حسن روحانی، اظهار داشت: در درجه نخست باید این موضوع را در نظر بگیریم که رئیس‌جمهور، افرادی را انتخاب می‌کند که بتواند با آنها کار کند.

وی ادامه داد:‌ در واقع تشخیص می‌دهد که با این افراد می‌تواند برنامه‌ها را به نتیجه برساند و مجلس هم باید به نظر رئیس‌جمهور احترام بگذارد.

دامادی با اشاره به سخنان رهبری در روز مراسم تنفیذ مبنی بر استمرار حرکت دولت، تصریح کرد: تلاش بر تعامل است اما این تعامل دلیل نمی‌شود که همه وزاری پیشنهادی رای بیاورند.

وی با بیان اینکه اگر همه وزاری پیشنهادی رای اعتماد کسب کنند وضعیت بسیار خوبی است، یادآور شد: چینش روحانی نشان داده که از همه جریان‌های سیاسی در کابینه بهره برده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود خاطرنشان کرد: همانطور که در کلام آقای روحانی آرامش و متانت خاصی وجود دارد و نوعی پیام به جامعه منتقل می‌کند، چینش کابینه هم به همین ترتیب است.

وی با بیان اینکه مجلس نگاه سیاسی به کابینه نداشته باشد، افزود: وزرا بر اساس برنامه‌ها، بررسی شوند.

دامادی با اشاره به اینکه نباید مسیر را اشتباه برویم، تصریح کرد: باید ببینیم وزرا چه برنامه‌هایی دارند و به برنامه رای بدهیم و اگر فردی هم خواست به عنوان مخالف صحبت کند، به برنامه‌ها و توانمندی‌ها توجه کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نگاه اولیه به لیست وزاری پیشنهادی، نشان می‌دهد عنصر تجربه برای روحانی از عناصر مهم است اما ممکن است کمی هم باعث شود تحرک دولت کم شود.

وی با اشاره به اینکه اگر دولت کمی هم جوانگرایی می‌کرد می‌توانست جامع‌تر و کامل‌تر باشد، افزود: اما این مسئله دلیل نمی‌شود که رای اعتماد ندهیم.

دامادی با اشاره به اینکه باید ببینیم با وضعیت موجود امروز، چه برنامه‌ای دارند، یادآور شد: مجلس به اصل موضوع بپردازد. 

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول