اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

احیای دریاچه ارومیه در اولویت قرار گیرد/برخی از وزرای پیشنهادی تاکنون اعلام برائت نکرده‌اند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای دریاچه ارومیه باید در اولویت قرار گیرد.

احیای دریاچه ارومیه در اولویت قرار گیرد/برخی از وزرای پیشنهادی تاکنون اعلام برائت نکرده‌اند

نادر قاضی پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مطالعات گسترده‌ای در راستای احیای دریاچه ارومیه انجام گرفته است که باید به مرحله اجرا برسد و برای عملیاتی شدن این موضوع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نهایت تلاش را داشته باشند.

قاضی‌پور با بیان اینکه مرحله مطالعات به پایان رسیده و باید وارد فاز اجرایی و عملیات عمرانی شویم، عنوان کرد: در راستای مطالعات و اقدامات پیرامون نجات دریاچه ارومیه تبلیغات وسیعی صورت گرفته اما تاکنون در این راستا اقدام عملی و روشنی انجام نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه‌ به حمایت‌های دکتر حسن روحانی در زمینه احیای دریاچه ارومیه باید هر چه سریع‌تر وارد مراحل اجرایی در راستای حفظ و احیای دریاچه ارومیه شویم.

قاضی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وزرای پیشنهادی دکتر حسن روحانی، تصریح کرد: 18 وزیری که دکتر حسن روحانی معرفی کرده تعدادی از وزرای سابق بوده و تجربه‌های خوبی دارند به طوری که متعهد و اصول‌گرا هستند.

وی ابراز داشت: متاسفانه دو نفر از وزرای انتخابی از افرادی هستند که در فتنه 88 نقش اساسی داشتند و هنوز توبه نکرده و اعلام برائت نکرده‌اند.

قاضی پور افزود: فتنه 88 همان جریان سوریه، مصر و سودان است و این موضوع نشان داد مردم ایران اسلامی به خصوص مردم آذربایجان غربی ولایت‌مدار هستند به طوری که در آذربایجان غربی هیچ اتفاقی نیفتاد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یادآور شد: انتظار داریم دکتر حسن روحانی دوباره در زمینه این دو نفر که حساسیت زیادی دارند، تجدید نظر کند.

وی اعلام کرد: ما اجازه نمی‌دهیم دانشگاه‌ها به دست افراد ناصحیح بیفتد چرا که دانشگاه‌های ایران دانشگاه‌های اسلامی هستند و مسئولان باید در خط ولایت و انقلاب باشند و امید است افراد ولایت‌مدار، محکم و کاری برای این امورات دوباره منتخب شوند تا مجلس شورای اسلامی با رای حداکثری به آن‌ها رای دهد و اگر این افراد بماند احتمال زیاد است که رای نیاورند.

انتهای پیام/61005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول