اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت‌و گو با فارس:

جوانگرایی در وزرای پیشنهادی وجود ندارد / عدم توجه به بانوان در کابینه پیشنهادی

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: به نظر می‌رسید که در ترکیب مسئولانی که آقای روحانی انتخاب می‌کنند جوانگرایی و حضور بانوان را مورد توجه قرار دهند.

جوانگرایی در وزرای پیشنهادی وجود ندارد / عدم توجه به بانوان در کابینه پیشنهادی

سید رمضان شجاعی سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره وزرای پیشنهادی رئیس جمهور جدید به مجلس، اظهار داشت: برخی از وزرای پیشنهادی افرادی شناخته شده هستند و برخی نیز چهره‌های جدیدی هستند که نیازمند مطالعه بیشتری روی این افراد است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به اینکه مطالعه بر روی افراد جدید وظیفه مجلس است، بیان داشت: نگاه وزرای پیشنهادی به انقلاب و رهبری، کارکرد و توانمندی‌های این افراد از موضوع‌هایی است در تصمیم‌گیری مجلس لحاظ می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه توقع ما از آقای روحانی این بود که به سابقه جوانگرایی توجه بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: میانگین سنی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم به مجلس بین 55 تا 60 سال است.

وی افزود: آقای روحانی در سخنان خود درباره حقوق زنان و تکریم این قشر از جامعه صحبت کردند ولی هیچ خانمی در کابینه ایشان حضور نداشت و از این جهت به نظر می‌رسید که در ترکیب مسئولانی که خودشان انتخاب می‌کنند جوانگرایی و حضور بانوان را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول