اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل خبر داد

رایزنی با وزرای پیشنهادی برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم اردبیل

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با تک تک وزرای پیشنهادی دولت روحانی نشست‌ها و مذاکراتی مثبت و سازنده برای حل مشکلات، نارسایی‌ها و دغدغه‌های مردم استان اردبیل داشتیم تا نسبت به حل آنها اقدام عملی انجام دهند.

رایزنی با وزرای پیشنهادی برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم اردبیل

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما از وزرا و همچنین معاونان رئیس جمهور وعده گرفتیم تا نگاه ویژه‌ای به منابع انسانی خطه دلاورخیز و رشید سبلان و همچنین برگزیدن مدیران توانمند از این خطه داشته باشند تا با نگاه توسعه‌محور به همه اقصی نقاط کشور بتوان در همراهی با دولت خدمتگزار شایسته و موفق عمل کرد.

وی تصریح کرد:‌ اکثر وزرا مرزی بودن استان اردبیل را یک ظرفیت ممتاز و قابل توجه دانسته و قول دادند با بها دادن بیشتر به این خطه بتوان دغدغه‌ها و مشکلاتی که سال‌ها مردم این خطه را رنج می‌برد، برطرف کنند.

پیرمؤذن خاطرنشان کرد: به معاون رئیس جمهور نیز پیشنهاد کردیم تا حق و حقوق استان اردبیل به ویژه شمال این استان از حقابه ارس مد نظر باشد و اجازه ندهیم تا حقی از این ملت تضییع شود.

این مسئول اضافه کرد: انتظار داریم شکاف 23 رتبه‌ای این استان با نگاه اعتدالی و حرکت شایسته رئیس جمهور و وزرای کارآمد کابینه یازدهم برطرف شود و مردم بتوانند به آرزوهای دیرین خود در بهره‌مندی از پروژه‌هایی نظیر راه‌آهن، پتروشیمی،‌ منطقه آزاد اقتصادی و همچنین بسیاری از پروژه‌های زیرساختی دست پیدا کنند.

وی با یادآوری اینکه در انتقال آب رود ارس پیشنهاد کردیم تا با اولویت حفظ و تأمین حقابه استان اردبیل مابقی سهم و حتی خرید آب از کشور همسایه برای احیای دریاچه ارومیه انتقال صورت بگیرد، اضافه کرد: ما تنها مخالف انتقال این آب به آذربایجان‌شرقی هستیم چرا که حق و حقوق آنها در این رود بسیار ناچیز است و نباید تلاش کنند تا حق اضافی دریافت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: ما حتی با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور رایزنی انجام دادیم تا از محل حوادث غیرمترقبه برای استان اردبیل اعتباراتی در نظر گرفته شود تا بخشی از آسیب‌دیدگان از این محل بتوانند در معیشت و زندگی خود دچار مشکلات و نارسایی‌های گسترده‌ای نشوند.

پیرمؤذن در پایان اذعان داشت: با فضای موجود در مجلس به نظر می‌رسد اکثر وزرای پیشنهادی دولت یازدهم رأی اعتماد را از مجلس کسب کنند و کابینه دولت یازدهم ظرف هفته‌های آینده فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کنند.

انتهای پیام/62001/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول