اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شازند در مجلس:

نمایندگان از دیدگاه‌های سیاسی در انتخاب وزرای پیشنهادی پرهیز کنند

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: نمایندگان از دخالت دادن دیدگاه‌های سیاسی در انتخاب وزرای پیشنهادی پرهیز کنند.

نمایندگان از دیدگاه‌های سیاسی در انتخاب وزرای پیشنهادی پرهیز کنند

قاسم عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب در مراسم تحلیف به خوبی اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی را تبیین و بیان کرد و انتظار می‌رفت در انتخاب کابینه نیز اعضای کابینه خود را از بین افرادی انتخاب کند که به اصول و ارزش‌های انقلاب پایبند بوده و هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به دیدگاه‌هایی که شخص رئیس جمهور داشتند و همچنین با توجه به سوابق درخشان حسن روحانی در دوران قبل و بعد از انقلاب، پیش‌بینی می‌شد افرادی را به عنوان اعضای کابینه خود انتخاب کنند که از تجربیات خوبی برخوردار باشند که خوشبختانه دیدیم افرادی که انتخاب شدند از کارنامه درخشانی برخوردار هستند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در دولت یازدهم، کشور با مشکلات و چالش‌های بسیاری مواجه است، بیان کرد: دولت یازدهم باید با انتخاب افرادی با درایت و کاردان بکوشد با تدبیر، تعامل، تفکر و کار کارشناسی مشکلات موجود کشور را کاهش دهد، در حال حاضر عمده‌ترین مشکلات موجود در کشور مشکل اشتغال و تولید است.

عزیزی اضافه کرد: در شرایط تحریم ما باید تولید داخل را تقویت کنیم، ایران در منطقه خاورمیانه با کشورهای بسیاری از نظر بعد فرهنگی و اعتقادی مشترکات فراوانی دارد که می‌تواند از این فرصت بهره برده و با ایجاد بازارهای هدف بخشی از تولیدات داخل را در این بازارها به فروش برساند.

وی ادامه داد: دولت یازدهم باید بکوشد با درایت و تدبیر اشتغال و تولید و پول ملی را تقویت و تورم را کنترل کند، البته حل این‌ مشکلات در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست و نیاز به یک پروسه زمان بندی شده دارد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اعضای کابینه باید بکوشند ظرفیت واحدهای تولید داخل را افزایش داده و آنها را تقویت کنند، ابراز داشت: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از واحدها با ظرفیت واقعی خود کار نمی‌کنند که نباید اجازه داد این سرمایه گذاری‌های انجام شده بدون استفاده باقی بماند.

عزیزی، جلب مشارکت سرمایه ‌گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور به منظور اعتمادسازی برای سرمایه گذاری‌های خارجی را از دیگر اقداماتی دانست که دولت باید به آن توجه و عنایت کافی داشته باشد.

وی در ادامه با تأکید بر پرهیز نمایندگان از دخالت دادن دیدگاه‌های سیاسی در انتخاب وزرای پیشنهادی گفت: نمایندگان مجلس باید در چارچوب قانون اساسی با در نظر گرفتن سابقه و پیشینه وزرا در اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی و حفظ ارزش‌ها و تجربیات آنان نسبت به دادن رای اعتماد اقدام کرده و از دادن رای اعتماد به کسانی که دارای افراط و تفریط در گرایش‌های سیاسی هستند، پرهیز کنند.

انتهای پیام/87005/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول