اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

تعداد کمی از وزرای پیشنهادی روحانی خارج از دایره اعتدال به نظر می‌رسند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاطبه وزرای پیشنهادی حسن روحانی در دایره اعتدال‌گرایی قابل تعریف هستند و تعداد بسیار کمی از آن‌ها بر اساس سوابق گذشته آنچنان معتدل به نظر نمی‌رسند.

تعداد کمی از وزرای پیشنهادی روحانی خارج از دایره اعتدال به نظر می‌رسند

 سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و در ارزیابی کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس اظهار کرد: خیلی زود است که بخواهیم تحلیل جامعی از کابینه معرفی شده توسط رئیس‌جمهور محترم داشته باشیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اما با همه آن‌ها براساس سابقه و پیشینه‌ای که در نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند، آشنایی نسبی داریم.

وی، تجربه را یکی از فاکتورهای کابینه پیشنهادی به مجلس دانست و اذعان داشت: کمتر نیروی کم‌تجربه‌ای توسط آقای روحانی معرفی شده که نشان‌دهنده اعتقاد ایشان به فاکتور تجربه قبل از هر مشخصه دیگری است.

این فعال سیاسی مطبوعاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: سعی حسن روحانی بر این بوده که بیشتر از افراد معتدل در کابینه خود استفاده کند و با معرفی وزرا مشخص شد که ایشان به صورت کلی این موضوع را در دستورکار خود قرار داده است.

دانشی در همین زمینه ابراز کرد: در این میان تعدادی از وزرای پیشنهادی مشمول این موضوع نمی‌شوند که تعداد آن‌ها بسیار کم است.

وی در پایان متذکر شد: باید به انتظار بنشینیم و در چند روز آینده شاهد برخی تحلیل‌ها در این زمینه باشیم که حتماً رئیس‌جمهور محترم نیز پاسخ‌هایی برای این گزینش‌ها خواهد داشت و البته از همه مهم‌تر تصمیم مجلس خواهد بود که به چه وزرایی رأی دهد و احیاناً چه وزرایی را مورد اقبال قرار ندهد.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول