اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منتخب چهارمین دوره شورای شهر مشهد:

چهارمین دوره شورای شهر مشهد خارج از فضای سیاسی عمل می‌کند

دبیر منتخب چهارمین دوره شورای شهر مشهد با بیان اینکه چهارمین دوره شورای شهر مشهد خارج از فضای سیاسی عمل می‌کند، گفت: شورای چهارم تصمیم دارد تا از فضای سیاسی فاصله گرفته و یک فضای تعادلی را در این دوره از شورای شهر مشهد حاکم کند.

چهارمین دوره شورای شهر مشهد خارج از فضای سیاسی عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کمال سرویها ظهر امروز در نشست خبری در سالن جلسات شورای شهر مشهد اظهار کرد: سومین دوره شورای شهر مشهد توانست برخی از معضلات شهری را برطرف کند؛ اما هنوز برخی از مشکلات در حوزه شهری مشهد باقی‌مانده که همیاری اعضای شورای چهارم را می‌طلبد.

دبیر منتخب چهارمین دوره شورای شهر مشهد تصریح کرد: برای بهبود وضعیت شهری نیازمند تعامل شورا با شهرداری هستیم که این تعامل باید همواره در جریان باشد تا شاهد مدیریت یکپارچه باشیم.

سرویها با بیان اینکه شورای چهارم باید مسیرهای برون‌رفت از مشکلات را ارائه دهد، تأکید کرد: شورای شهر باید در تمام موضوعات شهری همچون ترافیک، محیط زیست، موضوعات فرهنگی و تفریحی با متولیان آن حوزه نشست کارشناسی بگذارد تا با شناسایی آسیب‌ها آنها را برطرف کند.

وی با تأکید بر اینکه باید از تجربیات دوره‌های گذشته شوراها در ارتقای شهر استفاده کرد، خاطرنشان کرد: امیدوارم دستگاه‌ها و نهادها در مشهد مقدس با تعامل با یکدیگر از موازی‌کاری جلوگیری و از این طریق آسایش مردم را محقق کنند.

دبیر منتخب چهارمین دوره شورای شهر مشهد یادآور شد: مدیریت شهرداری در دوره گذشته قابل تقدیر است و باید اقدامات مثبت آن در دوره بعدی نیز دنبال شود.

سرویها تصریح کرد: شورا باید نقدها را پیش رو بگذارد و ویژگی‌های مثبتی را که در مدیریت شهرداری بوده تقویت و از نقاط ضعف درس گرفته و سعی در برطرف کردن آنها داشته باشیم.

سرویها در ارتباط با برگزاری جلسات اعضای شورای چهارم با امام جمعه و دبیر جبهه پایداری، عنوان کرد: شورای چهارم تصمیم دارد تا از فضای سیاسی فاصله گرفته و یک فضای تعادلی را در این دوره از شورای شهر مشهد حاکم کند.

وی با اشاره به برنامه‌های شورای چهارم برای برطرف کردن معضلات شهر مشهد، متذکر شد: تاکنون 12 جلسه کاری برای بررسی راهکارها در راستای برطرف کردن مشکلات شهری با حضور اعضای شورای چهارم و شهردار و معاونان و مدیران شهری برگزار شده است.

انتهای پیام/70022/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول