اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی زیر 14 سال

تنیس‌باز قمی قهرمان تور تنیس آسیا شد

رئیس هیئت تنیس استان قم از موفقیت تنیس‌باز قمی در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های تور تنیس زیر 14 ساله‌های آسیا خبر داد.

تنیس‌باز قمی قهرمان تور تنیس آسیا شد

غلامرضا خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: پیکارهای دو هفته متوالی از مسابقات تور تنیس آسیا با شرکت نمایندگانی از تنیس کشورمان و همچنین چند کشور مطرح خارجی در این رشته به انجام رسید و میزبانی آن را نیز فدراسیون تنیس کشورمان عهده‌دار بود.

وی ابراز داشت: در این دوره از رقابت‌ها تنیس‌بازان رده سنی زیر 14 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند و در حالی‌که تاکنون دو هفته از این مسابقات سپری شده و ادامه آن بعد از ماه مبارک رمضان پیگیری می‌شود، رقابت‌ها علاوه بر اینکه در بخش انفرادی به انجام رسید، در بخش دوبل نیز مدعیان زیادی داشت.

رئیس هیئت تنیس استان قم بیان داشت: ترکیب تیم تنیس کشورمان در این دوره از رقابت‌ها را تنیس‌بازان آینده‌دار رده سنی زیر 14 سال از استان‌های مختلف تشکیل می‌دادند و خوشبختانه در بین آنها شاهد حضور چهار تنیس‌باز خوب و با استعداد قمی نیز بودیم.

وی یادآور شد: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و در حالی‌که تنیس‌بازان خوبی در هفته‌های اول و دوم تور تنیس آسیا حضور یافته بودند، هم در بخش دوبل و هم در بخش انفرادی واقعاً کار برای کسب عنوان و قرار گرفتن روی سکوهای برتر سخت بود اما تنیس‌بازان قم در این رقابت‌ها درخشش خیره‌کننده‌ای داشتند.

خانی با بیان اینکه حتی تنیس‌بازان قمی به جمع هشت نفر برتر بخش انفرادی و چهار تیم دونفره بخش دوبل رسیدند عنوان کرد: در هفته نخست این رقابت‌ها محمدحسین جلالیان به عنوان تنها نماینده تنیس قم موفق به کسب عنوان سوم مشترک رقابت‌های تور تنیس آسیا شد و در هفته دوم موفقیت‌های خود را تکرار کرد و به فینال بخش دوبل صعود کرد.

رئیس هیئت تنیس استان قم یاد آور شد: در این رقابت‌ها که با شرکت تنیس‌بازان ایرانی و همچنین تنیس‌بازانی از عراق، کویت، پاکستان، هند، بحرین و ... در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، محمدحسین جلالیان به اتفاق کیا کهنمویی دیگر تنیس‌باز کشورمان که اهل آذربایجان غربی است، در نهایت مقام قهرمانی را در بخش دوبل به دست آوردند.

وی یاد آور شد: در این دوره از مسابقات محمدحسین جلالیان تنیس‌باز خوب استان قم در بخش دوبل در کنار کیا کهنمویی با حریفان خود از پاکستان و بحرین به رقابت پرداختند و در نهایت با کسب مقام قهرمانی بخش دوبل به کار خود پایان دادند.

خانی عنوان داشت: در این رقابت‌ها تیم‌ دو نفره جلالیان و کهنمویی از کشورمان در دیدار نهایی و در تلاش برای کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی موفق به شکست تیم دو نفره محمدعلی صاحب زادا از پاکستان و علی دوانی از بحرین شدند.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول