اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم:

تنیس‌باز قمی به مقام سوم تنیس کشور دست یافت

دبیر هیئت تنیس استان قم از موفقیت تنیس‌باز قمی در کسب عنوان سوم پیکارهای تنیس قهرمانی منطقه یک کشور خبر داد.

تنیس‌باز قمی به مقام سوم تنیس کشور دست یافت

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این چهارمین موفقیت تنیس قم در سال جاری به شمار می‌رود و خوشحالیم از اینکه تنیس‌بازان قمی به جایگاهی رسیده‌اند که برای ورزش قم کسب افتخار می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از حضور موفق تنیس‌بازان قمی در پیکارهای تنیس قهرمانی پسران رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور و همچنین حضور موفق پسران تنیس‌باز قم در مسابقات تنیس آزاد قهرمانی کشور و همچنین رقابت‌های تور تنیس آسیا، درخشش تنیس‌بازان قمی در مسابقات منطقه یک کشور ادامه یافت.

خاتمی اضافه کرد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان رقابت‌های تنیس منطقه یک قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف به صورت آزاد با شرکت برترین‌های این رشته به میزبانی همدان و البته در زمین‌های تنیس الیت این شهر برگزار شد و طی آن نوجوان آینده دار تنیس قم یعنی امیرحسین بادی برای تیم اعزامی هیئت تنیس استان قم کسب افتخار کرد.

وی ابراز داشت: طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، در این دوره از رقابت‌ها 34 تنیس‌باز از استان‌های قم، همدان، زنجان، اصفهان، تهران و مرکزی حضور داشتند و در بخش انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت تنیس استان قم عنوان داشت: به نمایندگی از هیئت تنیس قم 12 تنیس‌باز در این دوره از مسابقات شرکت کرده و با حریفان خود مسابقه دادند که البته همگی آنها از نیروهای جوان و مستعد تنیس قم بودند و سرانجام امیرحسین بادی توانست موفقیتی ارزشمند برای تنیس قم کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش برای حضور در دیدار نهایی، در مرحله نیمه نهایی امیرحسین بادی نماینده هیئت تنیس استان قم در جدالی حساس و نفس‌گیر با نشان دادن نبوغ و استعداد بالای خود شانس زیادی برای رسیدن به فینال داشت اما با بدشانسی این فرصت را از دست داد تا در نهایت در جایگاه سوم مشترک قرار بگیرد و به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

خاتمی افزود: خوشبختانه از آغاز سال جاری موفقیت‌های خوبی برای تنیس قم در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی رقم می‌خورد زیرا در فروردین ماه قهرمان مسابقات تنیس کشور شدیم و به لیگ دسته اول تنیس کشور راه یافتیم، ضمن اینکه در تور تنیس آسیا نیز دو مقام توسط محمدحسین جلالیان به دست آورده‌ایم که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول