اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 39 تنیسور

برترین‌های تنیس روی میز جام رمضان در قم معرفی شدند

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از مشخص شدن نفرات برتر پیکارهای قهرمانی تنیس روی میز جام رمضان در قم خبر داد.

برترین‌های تنیس روی میز جام رمضان در قم معرفی شدند

عباس اشعری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های تنیس روی میز جام رمضان امسال در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ریزی شده است و بعد از به انجام رسیدن رقابت‌های بخش آقایان، مسابقات بخش بانوان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بعد از ماه مبارک رمضان رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور را پیش رو داریم، به همین منظور تمام نفرات برتر استان در جام رمضان تنیس روی میز قم حضور داشتند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم اضافه کرد: البته رقابت‌های این دوره جام رمضان را در دو مرحله برگزار کردیم، ابتدا مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار شد و سپس تنیس‌بازان مدعی کسب عناوین اول تا سوم در مسابقات رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه بهانه انتخاب برترین‌ها برای قرار گرفتن در ترکیب تیم‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور موجب افزایش سطح کیفی این رقابت‌ها شده بود، ابراز داشت: نتایج نهایی مسابقات جام رمضان تنیس روی میز قم در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در حالی مشخص شد که بعد از ماه مبارک رمضان، پیکارهای لیگ تنیس روی میز کشور در تمام رده‌ها را نیز پیش رو داریم.

اشعری‌فرد یاد آور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت تنیس روی میز استان قم، این رقابت‌ها با شرکت 39 نفر تنیس‌باز در سه گروه مقدماتی برگزار شد و بعد از رقابت نزدیک و نفس‌گیر شرکت کنندگان از هر گروه پنج نفر راهی مرحله نهایی شدند.

وی افزود: در مرحله نهایی که به شکل حذفی در سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی به انجام رسید، محمدمهدی اسدی و سید امین منتظری به فینال راه یافتند که اسدی در یک مسابقه زیبا موفق شد با نتیجه سه بر یک منتظری را شکست داده و قهرمان این رقابت‌ها شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم بیان داشت: پیش از مسابقه فینال دیدار رده‌بندی این دوره از پیکارهای تنیس روی میز جام رمضان نونهالان و نوجوانان برگزار شد که طی آن احسان حسینی و محمد رضوی با یکدیگر مسابقه دادند و سرانجام حسینی با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و سوم شد.

وی با بیان اینکه در پایان مسابقات جوایز نفیسی از سوی هیئت تنیس روی میز استان قم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به برترین‌ها اهدا شد، اظهار داشت: مسئول برگزاری این مسابقات ولی الها‌دیرباز بود و داوران این رقابت‌ها نیز آذرنوش، آخوندی، کریم‌زاده و مقنی‌زاده بودند.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول