اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌های جام رمضان

کاکایی قهرمان تنیس روی میز دختران قم شد

مسابقات تنیس روی میز جام رمضان دختران استان قم نفرات برتر خود را در پایان رقابت مدعیان شرکت‌کننده در رقابت‌های رده سنی آزاد شناخت و با قهرمانی زینب کاکایی به پایان رسید.

کاکایی قهرمان تنیس روی میز دختران قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان با حضور برترین‌های این رشته در بخش دختران در قم برگزار شد و طی آن تنیس‌‌بازان شرکت‌کننده در دو رده سنی با یکدیگر مسابقه دادند.

پیکارهای تنیس روی میز جام رمضان موجب شد برترین‌های این رشته در این مسابقات حضور یابند در حالی که شرکت‌کنندگان با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط هیئت تنیس روی میز قم در دو رده سین نونهالان و نوجوانان برای کسب مقام‌های اول تا سوم رقابت کردند.

به همین منظور هیئت تنیس روی میز قم از تمام تنیس‌بازان رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان دختر برای شرکت در مسابقات تنیس روی میز جام رمضان دعوت به عمل آورده بود و در نهایت این رقابت‌ها به مدت دو شب برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

بدین‌ ترتیب رقابت‌‌های تنیس روی میز جام رمضان با شرکت 23 ورزشکار آینده‌دار بخش بانوان تنیس روی میز قم برگزار شد و نفرات برتر معرفی شده و در حضور مسئولان هیئت پینگ‌پنگ قم تجلیل شدند در حالی که این مسابقات در تمام رده‌های سنی هر دو بخش دختران و پسران یا آقایان و بانوان در شب‌های ماه مبارک رمضان در تنها سالن اختصاصی تنیس روی میز قم یعنی سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و تماشاگران زیادی نیز در حین برگزاری رقابت‌ها در سالن حضور داشتند.

با توجه به شیوه برگزاری مسابقات تنیس روی میز جام رمضان رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان دختر قهرمانی استان قم، تنیس‌بازان شرکت‌‌کننده در این دوره از پیکارهای استانی، ابتدا به صورت دو حذفی رقابت‌های مرحله مقدماتی را برگزار کردند.

در پایان رقابت‌های این مرحله تنیس روی میز جام رمضان استان قم، زینب کاکایی و هانیه عموئیان موفق به شکست حریفان خود و راهیابی به دیدار نهایی شدند و در مسابقه پایانی هم این کاکایی بود که در نهایت با غلبه بر عموئیان موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

برترین‌های این دوره از پیکارهای تنیس روی میز قهرمانی جام رمضان دختران نونهال و نوجوان استان قم در حالی معرفی شدند که عنوان نایب قهرمانی را هانیه عموئیان از آن خود کرد و بعد از این دو تنیس‌باز آینده‌دار، سارا محمدی در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول