اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم تنیس شهید صدوقی قم:

تنیس قم توانایی صعود به لیگ برتر را دارد

مربی تیم تنیس شهید صدوقی قم از حضور پرقدرت این تیم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور در تلاش برای صعود به لیگ برتر این رشته خبر داد.

تنیس قم توانایی صعود به لیگ برتر را دارد

حسین لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: با توجه به موفقیت ارزنده‌ای که تیم تنیس شهید صدوقی قم در رقابت‌های امسال لیگ دسته دوم تنیس باشگاه‌های کشور به دست آورد و توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند، سعی می‌کنیم با حفظ انسجام تیم، نماینده پر قدرتی در لیگ دسته اول کشور باشیم.

وی تصریح کرد: کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته دوم تنیس باشگاه‌های کشور که رقابت‌های آن با شرکت تیم‌های مدعی از سراسر کشور برگزار شد، کار آسانی نبود اما با همت و تلاش وصف‌ناپذیر اعضای تیم تنیس شهید صدوقی قم، این مهم اتفاق افتاد.

مربی تیم تنیس شهید صدوقی قم در ادامه با اشاره به وضعیت امکانات و فضاهای این رشته ورزشی در قم ابراز داشت: در حالی که تنیس نسبت به گذشته فعالیت چشمگیرتری به خود گرفته است، با توجه به فعالیت در زمینه آموزش و اعتماد خوبی که مردم و شهروندان قمی به این رشته کرده‌اند، شاهد رشد این رشته در قم و توسعه آن در نقاط مختلف شهر هستیم.

وی ابراز کرد: در مجموعه ورزشی شهید حیدریان بهترین زمین‌های تنیس قم دایر است و این زمین برای فعالیت‌های تنیس کاملاً استاندارد بوده و در حال حاضر تمرینات تیم تنیس شهید صدوقی برای حضور موفق در لیگ دسته اول کشور در این زمین برگزار می‌شود.

لطفی در خصوص وضعیت تیم تنیس شهید صدوقی قم اظهار داشت: این تیم تمرینات خود را با توجه به مشخص شدن زمان برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور در حال حاضر به شکل منظم برگزار می‌کند تا ان‌شاءالله بعد از قهرمانی در لیگ دسته دوم در لیگ دسته اول و در راه صعود به لیگ برتر نیز موفقیت آمیز عمل کرده و با قدرت مقابل حریفان خود ظاهر شود.

وی یادآور شد: رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس مردان باشگاه‌های کشور صادر کننده مجوز صعود به لیگ برتر تنیس است و به همین خاطر تیم تنیس شهید صدوقی نماینده قم با قدرت در مسابقات این فصل برابر حریفان خود حضور می‌یابد.

مربی تیم تنیس شهید صدوقی قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس، مسابقات لیگ دسته اول تنیس کشور با شرکت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر تنیس کشور از روز بیست و دوم مرداد ماه به میزبانی هیئت تنیس چهارمحال و بختیاری به انجام می‌رسد.

وی اظهار داشت: در این مسابقات تیم‌های هیئت تنیس زنجان، سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج، نماینده خوزستان، آبی پوشان تبریز، شهید صدوقی قم، رویین صافی تهران، امیران شهرکرد، فرش اردهال کاشان، زر خاک شمال بابل و داراب ساری به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول