اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد

رقابت 4 تنیس‌باز قمی در مسابقات تنیس جایزه بزرگ جام پارسیان

دبیر هیئت تنیس استان قم از حضور چهار تنیس‌باز قمی در مسابقات تنیس جایزه بزرگ جام پارسیان کشور خبر داد.

رقابت 4 تنیس‌باز قمی در مسابقات تنیس جایزه بزرگ جام پارسیان

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تنیس برنامه‌های فشرده‌ای در قالب مسابقات کشوری و همچنین رقابت‌های بین‌المللی دارد و به همین خاطر تنیس‌بازان قمی در این هفته‌ها حضور در رقابت‌های متعدد را تجربه می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات لیگ تنیس باشگاه‌های کشور که با قهرمانی تیم قم و صعود این تیم به لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور همراه بود، تنیس‌بازان قمی به صورت فشرده در دو هفته متوالی با حریفان خود در پیکارهای تور تنیس آسیا به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان کرد: رقابت‌های معتبر تور تنیس آسیا با شرکت تنیس‌بازان مطرح داخلی و خارجی در رده سنی زیر 14 سال به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام رسید و خوشبختانه عملکرد نماینده قم در این رقابت‌ها فوق‌العاده بود.

وی یاد آور شد: محمدحسین جلالیان ستاره تنیس قم در مسابقات تور تنیس آسیا بود که در بخش دوبل این مسابقات در هفته نخست به اتفاق یک تنیسور هندی مقام سوم را به دست آورد و در هفته دوم به اتفاق تنیسور کشورمان از استان آذربایجان غربی صاحب عنوان قهرمانی شد.

خاتمی خاطرنشان کرد: این در حالی است که خیلی زود تیمی متشکل از 12 تنیس‌باز قمی راهی رقابت‌های تنیس منطقه یک کشور شد و طی آن امیرحسین بادی به نمایندگی از قم در پایان این پیکارها به میزبانی همدان توانست عنوان سوم را به دست بیاورد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز چهار تنیس‌باز قمی در مسابقات جایزه بزرگ رمضان جام پارسیان حضور دارند و تمام آن‌ها با توجه به تمرینات بسیار خوبی که برگزار کرده و روحیه بالایی که دارند به دنبال کسب موفقیت در این مسابقات هستند.

دبیر هیئت تنیس استان قم با اشاره به نام تنیس‌بازان قمی شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها بیان داشت: محمدجواد رضازاده، امیرحسین بادی، سالار زندی‌فر و مهرداد میرعارفی تنیس‌بازانی هستند که آینده بسیار خوب و درخشانی دارند و به این پیکارها اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جایزه بزرگ رمضان جام پارسیان فرصت بروز استعدادهای تنیس‌بازان قمی به شمار می‌رود عنوان داشت: مطمئنم با توجه به شناختی که از نفرات اعزامی دارم، تنیس‌بازان قمی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

خاتمی ابراز کرد: نخستین روز مسابقات جایزه بزرگ جام پارسیان با حضور 42 تنیسور در رده سنی زیر 16 سال در زمین‌های آکادمی تنیس پارسیان برگزار می‌شود تا در نهایت نفرات راه یافته به مرحله بعدی این رقابت‌ها مشخص شوند.

وی اظهار داشت: این رقابت‌ها تا جمعه شب بیست و هشتم تیرماه بعد از افطار تا سحر در آکادمی تنیس پارسیان واقع در هتل استقلال در دو رده سنی زیر 16 و زیر 18 سال و به صورت دو ست از سه ست انجام می‌شود و در پایان به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، ضمن اینکه سرداوری این رقابت‌ها بر عهده سیامک اکبری است و مهیار کاویانی نیز به عنوان داور حضور دارد.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول