اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از صعود به لیگ دسته یک

تیم تنیس قم آماده صعود به لیگ برتر می‌شود

تیم تنیس مردان شهید صدوقی به نمایندگی از قم برای صعود به پیکارهای لیگ برتر تنیس مردان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.

تیم تنیس قم آماده صعود به لیگ برتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات لیگ دسته یک تنیس مردان باشگاه‌های کشور صادر کننده مجوز صعود به لیگ برتر تنیس است و به همین خاطر تیم تنیس شهید صدوقی نماینده قم در مسابقات این فصل لیگ دسته یک تنیس مردان باشگاه‌های کشور شده است.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس، مسابقات لیگ دسته یک تنیس کشور با شرکت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر تنیس کشور از روز بیست و دوم مرداد ماه به میزبانی هیئت تنیس چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

در این مسابقات تیم‌های هیئت تنیس زنجان، سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج، نماینده خوزستان، آبی پوشان تبریز، شهید صدوقی قم، رویین صافی تهران، امیران شهرکرد، فرش اردهال کاشان، زر خاک شمال بابل و داراب ساری حضور دارند.

تنیس‌بازان قمی در ترکیب تیم شهید صدوقی در حالی در این دوره از پیکارها به مصاف حریفان خود می‌روند که در اردیبهشت ماه سال جاری توانستند با اقتدار تمام حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی دسته دو کشور را از آن خود کنند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، مسابقات لیگ دسته دو تنیس مردان باشگاه‌های کشور نخستین رویداد تنیس در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود که به میزبانی هیئت تنیس استان مازندران در شهر سرسبز بابل به انجام رسید.

در حالی که تیم تنیس شهید صدوقی قم نماینده قم در این دوره از پیکارهای لیگ دسته یک تنیس کشور بود، تیم‌های آماده‌ای در این مسابقات شرکت کرده بودند و همگی مدعی قهرمانی به نظر می‌رسیدند، اما تیم تنیس شهید صدوقی قم با ارائه بازی‌های بسیار خوب و آمادگی کامل توانست با شکست تمام حریفان عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

تنیس‌بازان تیم شهید صدوقی قم در دیدار نهایی این پیکارها به مصاف تیم تنیس آبی‌پوشان آذربایجان‌شرقی رفتند و سرانجام این مسابقه با برتری دو بر صفر تیم تنیس شهید صدوقی و قهرمانی نماینده تنیس استان قم پایان یافت.

در چند سال اخیر تنیس‌بازان قم همواره در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور جزو تیم‌های مدعی قهرمانی بوده‌اند و آخرین بار تیم تنیس فرنان قم موفق به کسب عنوان قهرمانی تنیس کشور شد و حالا تیم تنیس شهید صدوقی این عنوان را کسب کرده و مدعی صعود به لیگ برتر تنیس مردان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول