اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم:

تنیس در قم رشد خوبی یافته است / ورود تنیس‌بازان قمی به عرصه بین‌المللی

دبیر هیئت تنیس استان قم از رشد و توسعه این رشته ورزشی و ایجاد زمینه برای ورود تنیس‌بازان قمی به عرصه بین‌المللی این رشته خبر داد.

تنیس در قم رشد خوبی یافته است / ورود تنیس‌بازان قمی به عرصه بین‌المللی

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در چند سال اخیر تلاش کرده‌ایم حمایت خوبی از مربیان و ورزشکاران این رشته داشته باشیم که خوشبختانه تحقق این مهم موجب پرورش استعدادهای بسیار خوبی در تنیس قم شده است.

وی با اشاره به اصلاح زیرساخت‌های تنیس در قم بیان داشت: برای توسعه تنیس قم در گام نخست سعی کردیم زیرساخت‌ها را تعریف کنیم به همین خاطر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابتدا زمین مناسب و تجهیزات استاندارد را تأمین کردیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: در گام بعدی به فکر استفاده از دانش روز این رشته ورزشی افتادیم و مربیان ما در دوره‌های پیشرفته این رشته ورزشی از علوم جدید تنیس برخوردار شده و در دوره‌های آموزشی آن را در اختیار استعدادهای تنیس قم قرار دادند.

وی یادآور شد: از دیگر زیرساخت‌های اساسی در گلف موضوع ایجاد علاقمندی در جامعه و افزایش مخاطبان این رشته ورزشی است، بنابراین اگر تنها تنیس را توسعه دهیم اما علاقمند و مخاطب کافی نداشته باشیم پیشرفت مورد نظر به دست نمی‌آید، به همین خاطر سعی کردیم تبلیغات خوبی برای برنامه‌های آموزشی و مسابقات برگزار شده استانی این رشته انجام بدهیم و علاقمندان به تنیس را به محل برگزاری فعالیت‌های این رشته جذب کنیم.

نگاه به این رشته در قم جدی‌تر شده است

خاتمی ابراز کرد: خوشبختانه نگاه به این رشته در قم جدی‌تر شده، اعتماد خانواده‌ها و شهروندان قمی به فعالیت فرزندانشان در این رشته افزایش یافته و با این رویکرد زمینه رشد و توسعه تنیس در قم ایجاد شد و توانستیم در این ورزش پیشرفت کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نگاه رسانه نیز به این ورزش تغییر کرده و بهتر شده است و مسابقات تنیس همچون سایر ورزش‌ها زیر پوشش قرار می‌گیرد، عنوان داشت: تنیس قم با کسب عنوان قهرمانی در لیگ‌های بانوان و آقایان کشور و همچنین در سال جاری با کسب عنوان در مسابقات تور تنیس زیر 14 ساله‌های آسیا پیشرفت خود را نشان داده بنابراین اگر مسئولان از این ورزش بیشتر حمایت کنند رهاورد آن کسب افتخارات متعدد توسط ورزشکاران این رشته برای مردم و مسئولان قم خواهد بود.

برنامه‌ریزی حضور مداوم تنیس‌بازان قمی در مسابقات مهم کشوری

دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور مداوم تنیس‌بازان قمی در مسابقات مهم کشوری افزود: هر ساله چندین اعزام به رقابت‌های مهم کشوری در هر دو بخش دختران و پسران و در رده‌های سنی مختلف داریم و امسال نیز این مهم تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: با اینکه از نظر بودجه در بسیاری از مواقع با مشکل روبه‌رو هستیم اما هیچ گاه با توجه به بودجه محدود هیئت در مورد شرکت در مسابقات قهرمانی و لیگ تنیس کشور اولویت‌بندی نمی‌کنیم بلکه سعی می‌کنیم با حمایت بخش خصوصی حرکت روبه رشد تنیس قم را متوقف نکنیم.

خاتمی با بیان اینکه شرکت در اردوها و مسابقه‌های تدارکاتی به تقویت بازیکنان کمک می‌کند، یادآور شد: در حال حاضر فاصله زیادی بین تنیس قم با تنیس در سایر استان‌ها وجود ندارد زیرا ما موفقیت‌های متعددی در کشور کسب کرده‌ایم و جزو هیئت‌های توانمند کشور به شمار می‌رویم.

انتهای پیام/78002/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول