اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی اعلام کرد

تسلیم بیش از 192 هزار اظهارنامه مالیاتی در آذربایجان غربی

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی از تسلیم بیش از 192 هزار اظهارنامه مالیاتی در آذربایجان غربی تا پایان تیر ماه سال جاری خبر داد.

تسلیم بیش از 192 هزار اظهارنامه مالیاتی در آذربایجان غربی

غلامرضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: معافیت‌های متعددی در قانون نظام مالیاتی کشور در نظر گرفته شده که شرط اصلی برخورداری از این معافیت‌ها تسلیم به موقع اظهارنامه‌های مالیاتی مؤدیان اعلام شده است.

وی تعداد اظهارنامه مالیاتی تسلیم‌ شده سال 90 در استان را 120 هزار واحد اعلام کرد و افزود: با توجه به آمار گذشته، استقبال مردم از سیاست‌های خوداظهاری مالیات از روند خوبی برخوردار بوده است.

شریفی تعداد مؤدیان شاغل در قالب اشخاص حقیقی را 151 هزار و 404 فقره و تعداد پرونده‌های اشخاص حقوقی را 28 هزار و 562 فقره در استان عنوان کرد.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی تعداد اظهارنامه‌های مالیاتی تسلیم‌ شده در استان را 192 هزار و 59 فقره عنوان کرد و متذکر شد: این رقم نسبت به دوره قبلی حدود یک درصد رشد داشته است.

این مسئول مالیات را عاملی موثر در آبادانی شهرها اعلام کرد و اذعان داشت: مبالغ جمع‌آوری شده از هر استان، با درصد بالاتری در همان استان هزینه می‌شود و به این ترتیب مردم با این کار عملا به آبادانی و توسعه استان خود کمک می کنند.

انتهای پیام/61006/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول